04-08-2010, 10:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-08-2010, 11:09 PM ja muutjaks oli canyondrift.)
Viimaste päevade teema on olnud mootor. See malmkolakas leidis enda tee telfri otsa ja käppade vahele. Nüüdseks asi kõvasti kinni, kõik mutrid poldid tõrvaga kokku tehtud, kinni väänatud ja ei peakski midagi muud olema kui jahutusvedelik sisse, mootori taha otsa veesärki üks punn panna et vesi sealtkaudu ei lahkuks ja paugud sumpast peaksid käes olema. Ometi on hea summuti, kõik on korras, aga üks mäda koht ikka oli mis sai likvideeritud. Ära oli nimelt mädanenud keskmise püti üleminek viimasesse, lõikasin välja keevitasin uue asemele, käiasin ära ja kui nüüd pidama ka jäid siis on hea.
Tegelik mootori pealetõstmisprotsess kestis max 15 minutit, see kord saime hakkama väikeste vigastustega, omast lollusest ja kiirelt tegemisest vigastasime natuke värvikoorikut, aga seda ei ole kohe aru saadagi ning peaks kambris ka üle värvitama, seega ei ole kaotus suur.
Matti sa järjekordselt sisse topitud, uus balloon propaani puhub ikka hulka paremini kui peaaegu tühi. Nüüd saan korralikult ja kiiresti töö ära teha, kui enne pidi ise hapniku juurde puhkuma et tuli piisav oleks, siis nüüd on tuli juba nii kõva, et pitsi mitte põrandale panna pidin tegema hoidiku, vastasel korral hakkab lihtsalt kruntvärv ära põlema.
Kui nüüd ühe piduritoru, vasaku esimese, ka ära ehitatud saab ja paika keeratud, siis tuleb üldõhutus teha, terve süsteem on õlist tühi, õli peaks minema nüüd parajas koguses, aga õnneks on klotsid ja kettad välja valitud kõikse paksemad ja kolvid palju välja ei tohiks tulla.
Esisillaga sai vahepeal tegeletud, vahetasin ära oma mädanenud esimesed ketta kaitseplekid, andsin neile vähe värskema väljanägemise peale puhastust ja puhastasin supordid üle. Supordid olid kuivaks sõidetud, kolvid kinni ja silindri põhi oli ka igast mustust ja sodi täis. Ma loodan, et nüüd supordid keskelt läbi ei hakka andma, tihend pidavat seal maru nõrga olema.
Supordite juurest ka küsimus, et huvitav mille jaoks supordite juurest juhtmed välja tulevad mingi anduri taolisest asjast, kas see näitab kui klots kulunud on? Andurisse igatahes mul ühtegi juhet ei läinud, seal olid ainult mingid torbikud otsas ja klemm põhjas.
EDIT: Unustasin ära küsida ka, et kuidas käib sellel bensiinimootoriga variandil süüteluku südamik välja? Ma tahaks sälitada bensaka süütevõtmeid ja pesa, seal on kaks võtit ja võtmed ei ole kulunud nagu teisel. Diisli oma nägin kuskilt õpetust kuidas välja käib, aga ei ole hakkama saanud siiamaani, ehk oskab keegi näpunäiteid jagada?
http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/s...3/?page=11
Tegelik mootori pealetõstmisprotsess kestis max 15 minutit, see kord saime hakkama väikeste vigastustega, omast lollusest ja kiirelt tegemisest vigastasime natuke värvikoorikut, aga seda ei ole kohe aru saadagi ning peaks kambris ka üle värvitama, seega ei ole kaotus suur.
Matti sa järjekordselt sisse topitud, uus balloon propaani puhub ikka hulka paremini kui peaaegu tühi. Nüüd saan korralikult ja kiiresti töö ära teha, kui enne pidi ise hapniku juurde puhkuma et tuli piisav oleks, siis nüüd on tuli juba nii kõva, et pitsi mitte põrandale panna pidin tegema hoidiku, vastasel korral hakkab lihtsalt kruntvärv ära põlema.
Kui nüüd ühe piduritoru, vasaku esimese, ka ära ehitatud saab ja paika keeratud, siis tuleb üldõhutus teha, terve süsteem on õlist tühi, õli peaks minema nüüd parajas koguses, aga õnneks on klotsid ja kettad välja valitud kõikse paksemad ja kolvid palju välja ei tohiks tulla.
Esisillaga sai vahepeal tegeletud, vahetasin ära oma mädanenud esimesed ketta kaitseplekid, andsin neile vähe värskema väljanägemise peale puhastust ja puhastasin supordid üle. Supordid olid kuivaks sõidetud, kolvid kinni ja silindri põhi oli ka igast mustust ja sodi täis. Ma loodan, et nüüd supordid keskelt läbi ei hakka andma, tihend pidavat seal maru nõrga olema.
Supordite juurest ka küsimus, et huvitav mille jaoks supordite juurest juhtmed välja tulevad mingi anduri taolisest asjast, kas see näitab kui klots kulunud on? Andurisse igatahes mul ühtegi juhet ei läinud, seal olid ainult mingid torbikud otsas ja klemm põhjas.
EDIT: Unustasin ära küsida ka, et kuidas käib sellel bensiinimootoriga variandil süüteluku südamik välja? Ma tahaks sälitada bensaka süütevõtmeid ja pesa, seal on kaks võtit ja võtmed ei ole kulunud nagu teisel. Diisli oma nägin kuskilt õpetust kuidas välja käib, aga ei ole hakkama saanud siiamaani, ehk oskab keegi näpunäiteid jagada?
http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/s...3/?page=11