03-08-2010, 10:11 PM
Tükk aega ei toimunud autoga suurt erilist midagi, nüüd aeg teemat uuendada. Vahepeal natuke keevitust ja uut värvi saanud selga, uued jalavarjud ja veel nipetnäpet. Pärast värvimist autot kokku ladudes sain aru, mida tunnevad need, kes igast liiste ja tihendeid tikutulega taga otsivad ja originaalide hindu maapõhja kiruvad. Ei tahaks ju vana ja väsinud kraami soliidsele autole külge panna enam tagasi, aga mis teha. Ja neid nn "väikseid jubinaid" on lõpuks päris paras hulk kokku, mis asendust-uuendust vajaksid.
Samas sai autot isegi pulmasõiduks tarvitatud.
Halva poole pealt läks üks piduritoru ootamatult katki, õnneks parklas ja miskit hullu ei juhtunud(ka õnneks mitte pulmasõidu ajal, aga varsti pärast seda). See õpetab, et eestimaa talv on karm ja peab ka põhja all tihedamini kontrolli tegema.
Muidugi lõppes sobivalt Juulis ka ülevaatus, pärast pidurite ülekäimist (seisupidur ikkagi see õnnetuke, kes ei taha korrektselt toimida) peaks ootustepäraselt siiski selle puhtalt läbima. Kuna igapäevaselt ei sõida siis pole seni olnud ka kiiret selle asjaga.
Mõned värskemad pildid ka juurde:
Samas sai autot isegi pulmasõiduks tarvitatud.
Halva poole pealt läks üks piduritoru ootamatult katki, õnneks parklas ja miskit hullu ei juhtunud(ka õnneks mitte pulmasõidu ajal, aga varsti pärast seda). See õpetab, et eestimaa talv on karm ja peab ka põhja all tihedamini kontrolli tegema.
Muidugi lõppes sobivalt Juulis ka ülevaatus, pärast pidurite ülekäimist (seisupidur ikkagi see õnnetuke, kes ei taha korrektselt toimida) peaks ootustepäraselt siiski selle puhtalt läbima. Kuna igapäevaselt ei sõida siis pole seni olnud ka kiiret selle asjaga.
Mõned värskemad pildid ka juurde: