Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
MB 250, 1983,W123 - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122)
+--- Teema: MB 250, 1983,W123 (/showthread.php?tid=13598)

Lehed: 1 2


MB 250, 1983,W123 - hensmen - 11-07-2009

Mõtlesin, et näitan MB rahvale ka oma liikurit(eks ikka lootuses nõu ja abi saada kah vajaduselIcon_cool )

Mark, mudel: Mercedes-Benz 250
Väljalaskeaasta: 1983
Läbisõit: ~147kkm
Mootor: 2525cc; R6; 103kw
Värvus: Punane
Lisavarustus:Roolivõim, kesklukk(töötab ja lukustab ka pagasiluugi ja bensupaagiluugi), 2x istmesoojendused-või siis 1x aga kahes astmes (kas töötavad, pole veel proovinud), katuseluuk(mehhaaniline)

Muud: Käetoed ees/taga, udutuled ees/taga, heledad istmed ja uksepolstrid(täitsa kenasti säilinud ja hoitud), orig. veljed M+S'idega, mingi algeline Panasonic makk ja 4x kõlarid, mis annavad päris head heli välja, arvestades, et ilmselt originaalid (suhteliselt kõvasti saab kuulata ilma et pragiseks)-nostalgiat tekitab ka kassett, mis makki jäeti- "Eesti hitid 90.datest" - hop johanna jne oli päris tore kuulata sellise klassikuga pärast ostu koju sõites- sellises autos Power'id ja SkyPlus'id oleksid nagu vanainimesele Drum'nBassi laskmine.

Vead:Tagadiffer undab, miski lõtk sees ka jõuülekandes. Peale lärmi esialgu ei sega, aga varsti peaks midagi ette võtma. Käsipidur (õigemini seisupidur) ei pea üldse, pidurituli ka põleb kogu aeg- ülevaatuse jaoks vaja korda teha. Roostet tiibadel ikka on, näpuotsaga mujalgi, aga väga hullu pole. Kui veidi aega seisnud, siis ei taha hästi käivituda(gaas andes siiski teeb seda), aga muidu käib ilusti. Eks avastab juurde vigu kui puudu peaks jääma.

Head: Sõita om hää ja mugav, hoiab ilusti sõidujoont, ei kolise, minek on ka täitsa ok, mootorihääl parajalt jõuline ja madal, sumpa ka üsna uus. Esialgu ikka väga rahul vana mersuga, eriti tore on puhtas ja hästisäilinud salongis sõita-nii nagu merc mõeldud ongi!


RE: MB 250, 1983,W123 - hensmen - 11-07-2009

Pilti kah:
[Pilt: large_20412943_laP3.jpg]

[Pilt: large_20412939_dBzm.jpg]

All põlle liitekohtade või mis nad on juures on ka roostet parajalt-nii nagu paljudel W123del vist.

[Pilt: large_20413005_jNIj.jpg]

Need tumedad täpid juhiukse peal on vihmapiisad, mingeid väiksemaid klepse on millegipärast topitud igale poole.
[Pilt: large_20412935_E3Wb.jpg]

Istmekatted on nii nagu on, praeguste ilmadega liiga soojad, aga on oma eesmärki vähemalt täitnud-all tundusid korralikud puhtad istmed olevat.
[Pilt: large_20412947_mkUO.jpg]


RE: MB 250, 1983,W123 - Karl - 11-07-2009

Tundub, et oled ühe kobeda asja endale soetanud. Mina viskaks need õudukad istmekatted kaugale ära, jookseks järgi ja viskaks veel korra.

Igati aus masin tundub, ära hakka teda jumalapärast tjuunima.


RE: MB 250, 1983,W123 - hensmen - 11-07-2009

Mul ka esialgne plaan oli istmekatted kuskile hästi sügavale metsa viia ja maasse kaevata, samas tahaks ka istmeid säilitada korralikena.. Eks tuleb ise hoolsam olla ja mitte šokulaadi endale sülle puistata.

Tuunimisemõtetest käis niipalju peast läbi, et W123e AMG bodykit tundus päris soliidne, aga see poleks enam ilmselt see. Rikuks vist klassika ja sellise vana aga väärika olemise.


RE: MB 250, 1983,W123 - Karl - 11-07-2009

Ega neid bodykite pole eriti võtta ka originaale, Läti omadest ei hakka üldse parem rääkimagi. Pane parem se raha ja energia auto originaalis hoidmisele.


RE: MB 250, 1983,W123 - janek126 - 11-07-2009

Iluuuus.
Hoia ja naudi ¨viimase¨ vastupidava MB m6nusid...


RE: MB 250, 1983,W123 - hensmen - 11-07-2009

Käisime just testimas näidikute taustvalgustust, kuna valges tundus, et ei tööta need. Ja tunne ei petnud. Natuke timmisime üht nupukest armatuuris ja siis teatud asendis saime põlema ikka tuled-arvatavasti ei anna mingis asendis ühendust lüliti.

Ja istmekatted rebisime välja Eusa_clap  Paksu riidesodi jäi istme külge, märja lapiga sai enamvähem puhtaks selle pimedas.


RE: MB 250, 1983,W123 - Karl - 11-07-2009

hensmen Kirjutas:Natuke timmisime üht nupukest armatuuris ja siis teatud asendis saime põlema ikka tuled-arvatavasti ei anna mingis asendis ühendust lüliti.

Seda keeratavat nuppu kellade plokis, vasakpoolset? See peaks keerates valgustuse tugevust muutma, arvatavasti reostaat sees peetis, suht levinud viga.


RE: MB 250, 1983,W123 - hensmen - 11-07-2009

Jah, vasakpoolne nupp. Muutis valguse tugevust küll, aga enamus asendites oli kõik pime. Tahtis veidi logistamist-liigutamist siis hakkas põlema jälle. Huvitavalt on lahendatud MB'l kellade valgustus, mitte taga ei olnud pirnid, vaid nagu kohtvalgusti põhimõttel seal kaks pirni valgust näitasid kellade peale. Retro..(MB meeste seas vb tavaline, teistel väga sellist lahendust pole näind)


RE: MB 250, 1983,W123 - Renkju - 12-07-2009

Auto viisakas, kõik kena, edu ja rohkesti hooldamistEusa_angel

Aga seoses selle kellaploki valgustiga, siis minu meelest on see üks paremaid lahendusi üldse, kuna valgustatakse ettenähtud asja, mitte et valgus sulle näkku siraks. Igati mugav ja silmadele heaIcon_cool


RE: MB 250, 1983,W123 - jaanmb - 12-07-2009

Ilus 123 pole midagi enamat lisada. Nats kade meel tekkib, et oma 3 nii ilus pole aga küll see aeg ka kätte jõuab. Loodan et originaal valud jäävad kah alla. Need nagu käivatki selle autoga. Edu ja jäksu selletada kõigile ID`le ,et see auto nagu ajalugu jne. Enamus ei saa aru. Passivad punnis silmadega otsa, ajus liigub mõtte, see mees tuleb hullarisse pista. Neid nägusi nähes naerata sama lolaka silmavaatega (küll ära õppid) vastu. Kõikke paremat auto säilitamisel soovides edu ja jäksu.!!


RE: MB 250, 1983,W123 - hensmen - 12-07-2009

Esialgu jäävad veljed ja muu välimus nii nagu on ilmselt, tuleb tehnika korda seada kõigepealt. Kuigi algul need orig. veljed väga ei sümpatiseerinud, siis ega sinna muud väga panna ka pole(soliidset), ja nüüd orig. velgedega täitsa rahul kah. See on huvitav, kuidas teatud asjad, mis algul natuke vastukarva, hakkavad ajaga meeldima. Algul ma ei saanud aru, et miks enamus eelistab originaal Becker'eid, aga nüüd tahaks endale kaa juba Wink
See, mis MB tehasest tulnud, on tavaliselt ka parim, mis MB'le sobib.


RE: MB 250, 1983,W123 - siimruz - 12-07-2009

Ilus masin.Kunagi oli ka selline sama minu kasutuses punane heleda sisuga ja 250 mootoriga.Aga sellel oli mootror peetis millegi pärast ja sinna oli töstetud 2,4 diisel vahele.Aga maki koha pealt olen arusaand et mb-le sobib interjöri ikka originaal makk.Sellepärast sai SL ilgi see pling pling sealt eemaldatud ja üks originaal mb stereo sisse moditud.Igaljuhul edu sulle selle masina hoidmisel ja konitsiooni ajamisel.


RE: MB 250, 1983,W123 - Toomaz - 12-07-2009

Edu ka minu poolt. Kunagi tahaks oma silmaga ka näha.
Pildilt tundub küll väga kobe.

Ehk satud kunagi mõnele klubiüritusele Icon_smile


RE: MB 250, 1983,W123 - Lahekas - 17-07-2009

Nägin esmaspäeval masinat Tartus, kui ma ei eksi. Ikka väääääga viisakas nägi välja. Kuradi hea auto on ikka, mugav ja töökindel, seda viimast veel eriti. Ainuke asi, mis häirib, on tema ilge bensunälg noore inimese jaoksBig Grin edu temaga Smile


RE: MB 250, 1983,W123 - hensmen - 17-07-2009

Selles suhtes on jah kehva, et kütust rüüpab kõvasti. Pärast esimest 200 km oli kulu 11,6 L/100km (karpa tahaks ka ilmselt veidi sättimist). Eks seal oli natuke vajutamist ja proovimist ka, aga no ega ei saa ju kogu aeg venida kah. Kui minekut on, siis tahaks seda ka ju ära kasutada.
Huvitav on see, et just kiirendustel tahavad kõik vanast mersust mööda panna, eriti kui ise rahulikult lasta. Ja kui sõidadki juba sama kiiresti kui teised, siis ikka nad peavad mööda saama-"vana ja aeglane masin ju" vaadatakse.
Aga kuidas teistel 250 meestel kogemused küt.kuluga on? Ma ei usu, et alla 10 seda eriti saabki.


RE: MB 250, 1983,W123 - Uku - 18-07-2009

Väga ilus auto, selliseid jääb iga aastaga Maarjamaal vähemaks!
250 pole tõesti eriline ökopill - öeldakse, et mõistlikum on osta 280E (Eestis on seda "lihtne" öelda, valikut ju pole). Endal oli W116 280SE, võttis keskmiselt 12-13L / 100 km kohta. Arvestades, et sul on karburaatoriga R6, on küttekulu täitsa mõistlik.

Uku


RE: MB 250, 1983,W123 - jaanmb - 18-07-2009

Niipalju kui ma oma saksakeelsest kasutus-õppetus raamatust aru saan siis,
manuaal 4: linn 14,8; 90km/h-9,0; 120km/h-11,4
manuaal 5: linn 14,8; 90km/h-8,6; 120km/h-10,4
automaat: linn14,5; 90km/h-9,5; 120km/h-11,9
Need siis ametlikud tehase andmed


RE: MB 250, 1983,W123 - hensmen - 04-08-2009

Niisiis: vahepeal korrastatud pidurisüsteeme. Taga said vahetatud nii pidurikettad kui ka sõidu- ja seisupiduri klotsid. Uus seisupiduritross ja piduritorusid vahetatud. Seisu(käsi)pidur töötab nüüd ilusti, ka tuli armatuuris ei põle enam.(vähemalt siis kui ta ei tohi põleda)
Ülevaatus ilusti läbitud(07.2010 järgmine), heitgaasid olid isegi üle keskmise head. Sillad, pidurid ja muu ka mingeid probleeme ei valmistanud. Kiideti veel takka, et täitsa korralik masin.


RE: MB 250, 1983,W123 - Uku - 05-08-2009

Rõõm kuulda, et ülevaatusel hästi läks. Läksin eelmisel aastal enda W116-ga Rakverre ülevaatusele, veidi pabistasin. Oi kus nad raputasid ja katsusid. Lõpuks leidis vea - CO tase oli veidi üle normi. Kuid siis ütlesid, et ahh, 31 aastat vana auto puhul on see loomulik. Samuti kiitsid seisukorda - vanad MBd on ikka tõsised masinad Icon_cool