30-07-2010, 09:41 PM
Käimas on suurem bituumenmatitamine, loon igasuguseid võimalusi ja lõikan seda matti parajaks. Äge kraam see teine, propaanileek, millele saab ise hapniku juurde puhutud ajab selle asja üpris kiirelt keema, seega on see variant kõige etem. Rull mille ka meisterdasin töötab hästi, aitab ka kummivasar ja asjad saavadki kõik omadele kohtadele surutud. Ainuke viga, et seda tööd oleks hea talvel teha olnud, praegu kuumas passida on ikka eriti huvitav.
Pagasiruum on peaaegu ära, saab uue tiiva külge lähemal ajal, siis panen sinna ka sellise neljakandilise tahvli, ehk saab parem kui originaal.
Aga oh häda ja õnnetust, kõik tööriistad ja asjad mis selle Mercedes-Benz juures kasutatud on, on alati otsa saanud. Nüüd sai ka propaan otsa, jälle üks kulutus juurde teha, ometi et eelmise propaanibalooni sain vanavanemate käest, ehk näkkab, saab nüüdki kasvõi laenuks.
Äpardus, millest ma tükk aega rääkida ei julgenud, toon selle ka nüüd lõpuks välja, et kapotialune oli siin tükk aega juba värvitud. Kuigi ei maksa hõisata, maru valet värvi sai teine tehtud, originaal, soovitav toon on hulka heledam ja me võtsime silma järgi nn belarussi sinist, garaažis vahtisin autot lolli näoga ja miks mul ometi toon meeles ei püsinud. Seekord seda viga ei teinud ja sai paagiluugiga väike ränne tehtud. Ostsin kokku mõned purgid huvitavat kraami. Helesinist, taevasinist seekord, sinna sain kõvendid ja asjad juurde ning see kord ostsin terve kilo seda kama, eelmise poole kilo asemel. Järjekordne (kolmas) purk masteksit, minu arust sai veel vähe ning tõin ka ühe purgi pritspahtlit värvieeltöödeks.
Esitiivad saavad ka kohe töödeldud. Täna jõudsin propaani lõppedes ühe tiivaga arved selgeks õiendada, kaks mõlki on ka sees transpordist tingituna. Tiib sai lihvitud vee ja 80'se paberiga enamvähem haljaks, nüüd homne päev tuleb kindlasti krunti selga tõmmata paraleelselt kapotialuse järjekordse värvimisega. Teeme aknanurga korda, keevitame selle pisiasja ära ja siis peale kuivamist saabub viimaks see tore päev kui saab mootorit käppadele toetama hakata ja esimesi poksatusi kuulda selle kere vahel.
http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/s...3/?page=10
Pagasiruum on peaaegu ära, saab uue tiiva külge lähemal ajal, siis panen sinna ka sellise neljakandilise tahvli, ehk saab parem kui originaal.
Aga oh häda ja õnnetust, kõik tööriistad ja asjad mis selle Mercedes-Benz juures kasutatud on, on alati otsa saanud. Nüüd sai ka propaan otsa, jälle üks kulutus juurde teha, ometi et eelmise propaanibalooni sain vanavanemate käest, ehk näkkab, saab nüüdki kasvõi laenuks.
Äpardus, millest ma tükk aega rääkida ei julgenud, toon selle ka nüüd lõpuks välja, et kapotialune oli siin tükk aega juba värvitud. Kuigi ei maksa hõisata, maru valet värvi sai teine tehtud, originaal, soovitav toon on hulka heledam ja me võtsime silma järgi nn belarussi sinist, garaažis vahtisin autot lolli näoga ja miks mul ometi toon meeles ei püsinud. Seekord seda viga ei teinud ja sai paagiluugiga väike ränne tehtud. Ostsin kokku mõned purgid huvitavat kraami. Helesinist, taevasinist seekord, sinna sain kõvendid ja asjad juurde ning see kord ostsin terve kilo seda kama, eelmise poole kilo asemel. Järjekordne (kolmas) purk masteksit, minu arust sai veel vähe ning tõin ka ühe purgi pritspahtlit värvieeltöödeks.
Esitiivad saavad ka kohe töödeldud. Täna jõudsin propaani lõppedes ühe tiivaga arved selgeks õiendada, kaks mõlki on ka sees transpordist tingituna. Tiib sai lihvitud vee ja 80'se paberiga enamvähem haljaks, nüüd homne päev tuleb kindlasti krunti selga tõmmata paraleelselt kapotialuse järjekordse värvimisega. Teeme aknanurga korda, keevitame selle pisiasja ära ja siis peale kuivamist saabub viimaks see tore päev kui saab mootorit käppadele toetama hakata ja esimesi poksatusi kuulda selle kere vahel.
http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/s...3/?page=10