25-07-2010, 09:37 PM
Täitsa krunt jah, Hagmansi krunt, kuskil on pilt ka sellest. Äge kraam, kuivab väga kähku, kannatab pahtleid ja purgis on nii paks värvaine et seda saab ühest potist segada ligi 2 potitäit.
Täna mõtlesin tükk aega et mida teha, tuleb ilmselt tiiba hakata külge sobitama, muidu jääbki külg üheks suureks auguks. Panin ette vasakpoolsed uksed sest need tahtsid keevitamist ja kontrollisin, kas ja kuidas saavad ja jäävad. Regullimist oli hulka enne kui paika sain. Pagasiluuk ja parem tagumine uks said ka ette pandud et nende järgi tuleb tiiba külge hakata korrigeerima. Muidugi tuleb kõigepealt külge sobitada paremas seisus olev koopa sisseserv. Minu oma on jällegi auklik, roostes ja erinevatest kohtadest keevitatud eelmiste meeste poolt.
Tegin ka esimese katse nn pigimati sobitamisel. Minuarust sai hea, tahab küll natuke teistmoodi lähenemist ja suurt kuuma, aga saame hakkama. Lõikasin paraja jupi, nurgad maha ja keskelt jupp välja ja et asi helikindlam saaks siis vooderdan hetkel pagasiruumi paagitagust seina. See on selline suur, kumisev plekk, nüüd sai ehk jäigem teine, koputades ei kumise nii palju enam. Soojendan seda kraami propaanileegiga ja meisterdasin rulli, et seda kõike kraami paika ajada. Tegin ka proovipaiga vana pleki peale, hoiab kõvasti kinni küll ja kui korralikult ära muljuda siis õhumulle ka alla ei jää. Kuidas seda asja ehitusobjektide peale säetakse, samamoodi gaasiga nagu ma olen aru saanud?
Pildi pealt näeb välja nagu oleks hirmsalt kortsus. Asi selles et ei saanud ennem hea kui teiseltpoolt kuumutasin ja panin lumehelveste poole pealt vastu natuke kuuma. Lumehelbed hakkasid ära sulama.
http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/s...3/?page=10
Täna mõtlesin tükk aega et mida teha, tuleb ilmselt tiiba hakata külge sobitama, muidu jääbki külg üheks suureks auguks. Panin ette vasakpoolsed uksed sest need tahtsid keevitamist ja kontrollisin, kas ja kuidas saavad ja jäävad. Regullimist oli hulka enne kui paika sain. Pagasiluuk ja parem tagumine uks said ka ette pandud et nende järgi tuleb tiiba külge hakata korrigeerima. Muidugi tuleb kõigepealt külge sobitada paremas seisus olev koopa sisseserv. Minu oma on jällegi auklik, roostes ja erinevatest kohtadest keevitatud eelmiste meeste poolt.
Tegin ka esimese katse nn pigimati sobitamisel. Minuarust sai hea, tahab küll natuke teistmoodi lähenemist ja suurt kuuma, aga saame hakkama. Lõikasin paraja jupi, nurgad maha ja keskelt jupp välja ja et asi helikindlam saaks siis vooderdan hetkel pagasiruumi paagitagust seina. See on selline suur, kumisev plekk, nüüd sai ehk jäigem teine, koputades ei kumise nii palju enam. Soojendan seda kraami propaanileegiga ja meisterdasin rulli, et seda kõike kraami paika ajada. Tegin ka proovipaiga vana pleki peale, hoiab kõvasti kinni küll ja kui korralikult ära muljuda siis õhumulle ka alla ei jää. Kuidas seda asja ehitusobjektide peale säetakse, samamoodi gaasiga nagu ma olen aru saanud?
Pildi pealt näeb välja nagu oleks hirmsalt kortsus. Asi selles et ei saanud ennem hea kui teiseltpoolt kuumutasin ja panin lumehelveste poole pealt vastu natuke kuuma. Lumehelbed hakkasid ära sulama.
http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/s...3/?page=10