24-07-2010, 10:46 PM
Vahepeal on tehtud ära nali, et tagasild on täies pikkuses ja seisvalt all. Üksinda oli seda paras tegu tagasi saada. Panin silla kanali laudade peale auto kõhu alla kokku, et pärast ei peaks reduktorikaant maha kiskuma ja et pooltelgedega mingit jama ei tuleks. Sild oli täies komplektis, tungraudadega jeblimine ja pakkude alla toppimine ning kere liigutamine suure vandumise saatel sai ikka sild paika aetud ja kõik on hea. Peasillatala puhastasin ära, värvisin üle ja avastasin et vasakpoolne puks võiks vahetust tahta, aga seal midagi hullu ei ole, otseselt katki ei ole. Kõik poldid, mutrid ja seibid lasin enne kinni keeramist spreitõrvaga üle, et hiljem neid hõlpsam lahti oleks keerata. Kes teab mis mõtted kunagi pähe tulevad.
Matistasin ära katuse, seda küll hetkel natuke jämedama liivapaberiga kui värvimise jaoks nõutud on, aga järellihv tuleb veel teha. Katuse olukord on isegi hea, värv sealt niisama maha ei tule ja on ennemgi seda tööd tehtud, mitte nagu uksepostidel ja vasakul tagatiival, kus ma sain värvi põhimõtteliselt tükkidena kätte. Tagatiival tuli värv igatahes pahtlilabidaga väga hästi maha, alt vaatas vastu pahtel. Nüüd kui aeg hakkab aina lähemale jõudma sellele, et kunagi ehk kui lubab siis Augusti kuus saab selle masina ka kambrisse saata. Selleks on vaja mootor peale panna, kõik plekid sirgeks ajada, uksed korda teha ja tagatiib külge panna. Mootoriruumi värvime ise kohapeal.
Kuna eelnevalt küljes olnud tagavararattakoobas oli suhteliselt mäda igast nurgast ja tagant otsast isegi üles sõidetud siis võtsin kätte ja tegin uue. Jupp plekki, keevitus ja paigas ta oligi.
http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/s...e=9&seek=0
Matistasin ära katuse, seda küll hetkel natuke jämedama liivapaberiga kui värvimise jaoks nõutud on, aga järellihv tuleb veel teha. Katuse olukord on isegi hea, värv sealt niisama maha ei tule ja on ennemgi seda tööd tehtud, mitte nagu uksepostidel ja vasakul tagatiival, kus ma sain värvi põhimõtteliselt tükkidena kätte. Tagatiival tuli värv igatahes pahtlilabidaga väga hästi maha, alt vaatas vastu pahtel. Nüüd kui aeg hakkab aina lähemale jõudma sellele, et kunagi ehk kui lubab siis Augusti kuus saab selle masina ka kambrisse saata. Selleks on vaja mootor peale panna, kõik plekid sirgeks ajada, uksed korda teha ja tagatiib külge panna. Mootoriruumi värvime ise kohapeal.
Kuna eelnevalt küljes olnud tagavararattakoobas oli suhteliselt mäda igast nurgast ja tagant otsast isegi üles sõidetud siis võtsin kätte ja tegin uue. Jupp plekki, keevitus ja paigas ta oligi.
http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/s...e=9&seek=0