28-07-2006, 01:01 PM
allan Kirjutas:õhk võib teema olla küll, kuna välja teda võtmest keerata ei saand (süüdet siis) vaid kapoti alt.
Seiskamise õhk või õigemini selle puudumine (vaakum) ja käivitamist takistav õhk on kaks erinevat asja ning paiknevad kõrgsurvepumba erinevates otstes:biggergrin:
Vaakumiga seiskamise puudumine on suht mõistetav, vaevalt see 126 originaalis 300D oli... Seal palju võimalik mööda panna/ära väsimas.
Gaasi põhjasurumine suurt ei aita, niikuinii annab KP regulaator max koguse kütust käivitamise ajal. Seetõttu ka talvine "täistõmbamine"... Aga kehvasti käival mootoril võimaldab gaasi põhjas hoidmine pöördeid koguda küll, kuna käivitumisel hakkab KP regulaator kohe pöörlemissagedust vähendama.
Ikkagi: mis masinast saanud on? Läks käima?