18-07-2010, 09:32 PM
Seoses vahetusega bensiin-diisliks tuleb ära vahetada ka tagasild. No, mõeldud tehtud. Tõstsin auto pakkude peale (muide, maru hea on tõsta tungiaukudest, mitte kuskilt poolraamist või mujalt) ja hakkasin aina pihta. Täna palju ei jõudnud, sain reduktori maha ja poolteljed küljest ära suure pusimise peale, sest raiped on rasked kah. Enne seda sai tegeletud tõsiselt tiibadega. Esitiibadele sai võetud kõva põhjaga liivapaber, 80'line ja vesilihvi teel nn kaitsevärv maha aetud. Pidi teine midagi väga halba tegema, ise parasjagu ei tea, aga kaks meest soovitasid nii teha. Peale vee kuivamist asjad oranžiks. Tagatiib on heas seisus, koopaäär on korras, maha on lõigatud õigestest kohtadest ja nii palju kui ma leidsin oli sees ainult üks mõlk, aga see on nii väike, et pinnides saab selle välja võtta.
Sinisel sai tagatiib maha võetud, ei ole seal roosilist midagi, matsu on saanud ja siis puhtpaljalt pahtliga parandatud. Sain tiiva ära võtta ja alt tuli välja mingisugune imelik liimi taoline mögin. Huvitav misasi see selline on, kruvikeeraja eemaldas seda vaona ja jäi ise ka kleepuvaks. Aga asi nägi välja nagu masteks. Mina jälle võtan käsile koopaääre mis on vaja ka uus panna ja annan sellele ka pliid.
Tagapidurid on heas seisus, kettad on parajalt paksud veel, klotsi on pea mõlemal pool alla sentimeetri. Torud on uued ja muidu hea. Kunagi tuleb supordid ette võtta ja nendega midagi teha. Eelmine mehhaanik on vähemalt nii hea olnud, et osad poldid, mutrid on määret saanud. Kiitus selle eest, maru hea oli lahti keerata.
Silla maha saan üleni, siis töötlen sealt ka pakke ja muud igast kokkuveetud möksidega ja hakkan asja kokku panema.
Aga siit küsimus ka väike, Mercedes-Benz tagavedrud on suhteliselt pikad ja suure pinge all. Kuidas saada õõtsasid kätte ilma et ise millegiga vastu hambaid saaks. Rohelisel lendasid vedrud niisama minema ise varjus olles ja pika kangiga kaasa aidates.
http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/s...e=9&seek=7
Sinisel sai tagatiib maha võetud, ei ole seal roosilist midagi, matsu on saanud ja siis puhtpaljalt pahtliga parandatud. Sain tiiva ära võtta ja alt tuli välja mingisugune imelik liimi taoline mögin. Huvitav misasi see selline on, kruvikeeraja eemaldas seda vaona ja jäi ise ka kleepuvaks. Aga asi nägi välja nagu masteks. Mina jälle võtan käsile koopaääre mis on vaja ka uus panna ja annan sellele ka pliid.
Tagapidurid on heas seisus, kettad on parajalt paksud veel, klotsi on pea mõlemal pool alla sentimeetri. Torud on uued ja muidu hea. Kunagi tuleb supordid ette võtta ja nendega midagi teha. Eelmine mehhaanik on vähemalt nii hea olnud, et osad poldid, mutrid on määret saanud. Kiitus selle eest, maru hea oli lahti keerata.
Silla maha saan üleni, siis töötlen sealt ka pakke ja muud igast kokkuveetud möksidega ja hakkan asja kokku panema.
Aga siit küsimus ka väike, Mercedes-Benz tagavedrud on suhteliselt pikad ja suure pinge all. Kuidas saada õõtsasid kätte ilma et ise millegiga vastu hambaid saaks. Rohelisel lendasid vedrud niisama minema ise varjus olles ja pika kangiga kaasa aidates.
http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/s...e=9&seek=7