11-07-2010, 05:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-07-2010, 06:04 PM ja muutjaks oli Lahekas.)
Masinal oli jahutussüsteemi ringluses üks lohv otsast veidi katkine, seetõttu otsustasin seda vahetama hakata. Tegemist siis kummitoruga, mis jookseb radika ülemisest osast termostaadi korpusesse. Ostsin uue lohvi, kiskusin vana maha ja panin uue asemele, kuid... nimelt just sealt radika poolsest otsast hakkas see vaikselt vahelt välja lekkima. Lohv on korralik, radika poolne "isane" ots ka korralik, toru kinnitusklamber täitsa tutikas. Lekib vaikselt, piiskade kaupa, just siis kui mootor töötab ja surve sees. Kas kellelgi on äkki mingeid geniaalseid ideid, kuidas see leke peatada?
Pidurid sain nüüd vilevabaks. Nimelt oli parema tagumise suporti üks töösilinder täiesti kinni roostetanud. Sai seda kangi, roostesurma ning pedaali vajutamisega pool tundi töödeldud.. ja vilisemine kadus.
Pidurid sain nüüd vilevabaks. Nimelt oli parema tagumise suporti üks töösilinder täiesti kinni roostetanud. Sai seda kangi, roostesurma ning pedaali vajutamisega pool tundi töödeldud.. ja vilisemine kadus.
E55 AMG