07-07-2010, 11:48 PM
Nii, ja saigi keeratud teine külg. Enne suuri vihmasadusid päiksepaistelisel lämbel päeval jõudsin ma üksinda Mercedes-Benz koormarihmaga garaaži upitada, teha vajalikud toimingud, klotsid alla, garaaž puhtaks ja tungraud alla. Pool tundi ja masin seisis külje peal. Hakkab siis pihta sama ooper, ainult teiselt poolt.
Selle poole esimesi flanserone on ikka eriti palju pedereeritud, keevitatud on seda vähemalt sajast kohast, saja erineva paigaga. Kas on plekist puudu olnu või midagi, ma ei tea. Keevitus on ka maru vale vooluga olnud, punkt on kasvatatud mäeks mitte ei ole laiali valgunud ja ühte sulanud, vaata et meisel vahele ja lööd kõik tükid minema. Samas on ka keegi juba terve auto peale arvanud et maru hea oleks kasutada tavalist mingi majapidamissilikoni. Need on kantud otse keevituskohtadele ja sealt alt on üllatus, üllatus, roostes. Ma ütlen, tõsiselt on siin kallal käinud ehitusmehed, teine karp oli ka tsinkplekist ja makrot oli ka omajagu, aknasilikoni on ka omas koguses, ime et veel naeltega midagi kokku ei ole pekstud. Nii palju kui saab käian tasasemaks, siis oranžiks, krunt ja masteks.
Karbiga on sellised lood, et see on hullem kui teisel poolel. Pidi ära lõikama suhteliselt ülevalt, ja lävepakul on ka mõned augud ja üks jupp mida on vaja vahetada. Aga saame hakkama. Karbi, nagu ka eelmise teeme ise, lootus on ka see nädal plekki saada, sama suur tahvel kui eelmine, siis oleks überpro ja asi hakkaks jälle pihta.
Praegu on ära tehtud vaid nii palju, et põhja alt on ka kohad kuhu enne ei ulatunud punktitud, käiatud ja roostesurmaga üle käidud kuna oli teine päris rebane juba.
Tagakoobas ka ilmutab ennast, saame jaole. Ei ole nii hull kui teine pool, mõned jupid plekki ja asi on valmis
Tagatiivaga on lood hoopis nutusemad. Sinna on keegi tarvitsenud panna ohtralt pahtlit ja keevitust pole see väljastpoolt näinudki. Pahtli alla muidugi ei ole mitte midagi raatsitud panna, seega on asi ka roostes. Tagatiivas on ka üks auk kohas kus seda olema ei peaks. Pahtel ka mullitab ja on mõraline, uksega ka see pool tiiba kokku ei läinud. Imelik.
Kapotialune sai ka krundi alla, maru hea krunt on, mingi hall, kõvendiga ja puha. Kuivab ära, kannatab pahtlit peale kanda ja kuivab suhteliselt kiiresti.
http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/s...53/?page=8
Seniks ilusat suve ja palavat päikest.
Selle poole esimesi flanserone on ikka eriti palju pedereeritud, keevitatud on seda vähemalt sajast kohast, saja erineva paigaga. Kas on plekist puudu olnu või midagi, ma ei tea. Keevitus on ka maru vale vooluga olnud, punkt on kasvatatud mäeks mitte ei ole laiali valgunud ja ühte sulanud, vaata et meisel vahele ja lööd kõik tükid minema. Samas on ka keegi juba terve auto peale arvanud et maru hea oleks kasutada tavalist mingi majapidamissilikoni. Need on kantud otse keevituskohtadele ja sealt alt on üllatus, üllatus, roostes. Ma ütlen, tõsiselt on siin kallal käinud ehitusmehed, teine karp oli ka tsinkplekist ja makrot oli ka omajagu, aknasilikoni on ka omas koguses, ime et veel naeltega midagi kokku ei ole pekstud. Nii palju kui saab käian tasasemaks, siis oranžiks, krunt ja masteks.
Karbiga on sellised lood, et see on hullem kui teisel poolel. Pidi ära lõikama suhteliselt ülevalt, ja lävepakul on ka mõned augud ja üks jupp mida on vaja vahetada. Aga saame hakkama. Karbi, nagu ka eelmise teeme ise, lootus on ka see nädal plekki saada, sama suur tahvel kui eelmine, siis oleks überpro ja asi hakkaks jälle pihta.
Praegu on ära tehtud vaid nii palju, et põhja alt on ka kohad kuhu enne ei ulatunud punktitud, käiatud ja roostesurmaga üle käidud kuna oli teine päris rebane juba.
Tagakoobas ka ilmutab ennast, saame jaole. Ei ole nii hull kui teine pool, mõned jupid plekki ja asi on valmis
Tagatiivaga on lood hoopis nutusemad. Sinna on keegi tarvitsenud panna ohtralt pahtlit ja keevitust pole see väljastpoolt näinudki. Pahtli alla muidugi ei ole mitte midagi raatsitud panna, seega on asi ka roostes. Tagatiivas on ka üks auk kohas kus seda olema ei peaks. Pahtel ka mullitab ja on mõraline, uksega ka see pool tiiba kokku ei läinud. Imelik.
Kapotialune sai ka krundi alla, maru hea krunt on, mingi hall, kõvendiga ja puha. Kuivab ära, kannatab pahtlit peale kanda ja kuivab suhteliselt kiiresti.
http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/s...53/?page=8
Seniks ilusat suve ja palavat päikest.