30-06-2010, 11:11 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-08-2016, 08:23 AM ja muutjaks oli Mondos.)
Auto minu käes: 9 kuud
Minu käes sõitnud: 7000 km
Kirjutasin siin ühel peaaegu sooja suvepäeva järgselt, et kliima ei paista töötavat. Täpsemalt saab murest lugeda siit: C124 konditsioneer töötab ebastabiilselt – soovitage meistrit
Lühidalt kokkuvõttes kliima sisse lülitudes hakkas ta tugevalt auto edasi vedavat mootorit pooma ehk kogu jõud läks kondi ringi ajamise peale – mitte edasi liikumisele. Ebameeldiv oli seegi, et mida soojemaks autos läks, seda vähem jaksas kliima külma puhuda.
Käisin „sõbra“ juures oma murega. Tema pani mingit gaasi peale ja ütles, et nüüd peaks korras olema – tema rohkem ei oska. Asi läks hoopis hullemaks ja olin sunnitud vajutama EC nuppu.
Kirjutasin foorumisse, et otsin oskajat meest. Vastuseks tuli üks kontakt ja panin selle kontakti kohe Googlesse. Selgus, et sama kontakt on pea kõigis auto foorumites soovitusena üleval. Asi äratas usaldust ja võtsin Üllariga (5052156) ühendust.
Töökojaks oli lihtsalt hoov koos kuuriga. Auto jäigi lihtsalt õue peale. Kui poleks soovitust olnud foorumist, siis poleks julgenud küll sinna minna. Samas sai mehega kohe jutu peale ja asi tundus igati õige.
Kõigepealt lasti süsteem gaasist tühjaks. Selgus, et süsteemis oli vähemalt kahe kordne kogus gaasi. Lisaks ei olnud välja tulevad gaasid kohe kindlasti õiget tüüpi. Tõenäoliselt oli peale pandud absoluutselt mitte sobivat gaasi ning mitmekordne kogus ja sobimatud gaasid tekitaksid väga suure plahvatuse ohu. Meistri sõnu oli täielik ime, et pauku polnud käinud.
Keerulisem lugu on sellega, et mida asemele panna. Kapoti all, juhipoolse tule kohal serva peal on üks „kleeps“. Selle peal on kirjas kõik vajalik info täitmiseks.
Kleepsul oli gaasiks märgitud R12. Seda enam ei toodeta, sest pidavat reostama keskkonda vms. Ilma õli vahetuseta asemele pandavad gaasid samuti keelustatakse (R401A) või lihtsalt ei ole enam saada (R413A). Vanad gaasid on ka kordades kallimad, kui uued. Lahenduseks on ümberehitus kaasaegse gaasi peale. Sellise tegevuse hind küündib tuhandetesse kroonidesse.
Praegu veel võeti lugematute konditsioneeri pumpade ja gaasiballoonide vahelt üks balloon ja pandi 990 g sisse. Autosse hakkas kohe külma õhku tulema.
Praeguste ilmadega on autos mõnusalt jahe. Pean hoidma ventilaatori kiirust 1 peal, et mitte päris külmikut teha. Ega ta päris külmikuks ei lase – termoregulaatorid on ka töökorras. Kuidagi mõnusalt ühtlaselt jaotub see jahe õhk. Sõidu ajal ei ole mingit poomist ega nõksu. Nii kallist konditsioneeri täitmise hinda ma kuulnud pole, mida ma maksin, aga sain vastu töötava süsteemi. Ise olen rahul ja soovitan Üllarit (5052156) ka teistele.
Minu käes sõitnud: 7000 km
Kirjutasin siin ühel peaaegu sooja suvepäeva järgselt, et kliima ei paista töötavat. Täpsemalt saab murest lugeda siit: C124 konditsioneer töötab ebastabiilselt – soovitage meistrit
Lühidalt kokkuvõttes kliima sisse lülitudes hakkas ta tugevalt auto edasi vedavat mootorit pooma ehk kogu jõud läks kondi ringi ajamise peale – mitte edasi liikumisele. Ebameeldiv oli seegi, et mida soojemaks autos läks, seda vähem jaksas kliima külma puhuda.
Käisin „sõbra“ juures oma murega. Tema pani mingit gaasi peale ja ütles, et nüüd peaks korras olema – tema rohkem ei oska. Asi läks hoopis hullemaks ja olin sunnitud vajutama EC nuppu.
Kirjutasin foorumisse, et otsin oskajat meest. Vastuseks tuli üks kontakt ja panin selle kontakti kohe Googlesse. Selgus, et sama kontakt on pea kõigis auto foorumites soovitusena üleval. Asi äratas usaldust ja võtsin Üllariga (5052156) ühendust.
Töökojaks oli lihtsalt hoov koos kuuriga. Auto jäigi lihtsalt õue peale. Kui poleks soovitust olnud foorumist, siis poleks julgenud küll sinna minna. Samas sai mehega kohe jutu peale ja asi tundus igati õige.
Kõigepealt lasti süsteem gaasist tühjaks. Selgus, et süsteemis oli vähemalt kahe kordne kogus gaasi. Lisaks ei olnud välja tulevad gaasid kohe kindlasti õiget tüüpi. Tõenäoliselt oli peale pandud absoluutselt mitte sobivat gaasi ning mitmekordne kogus ja sobimatud gaasid tekitaksid väga suure plahvatuse ohu. Meistri sõnu oli täielik ime, et pauku polnud käinud.
Keerulisem lugu on sellega, et mida asemele panna. Kapoti all, juhipoolse tule kohal serva peal on üks „kleeps“. Selle peal on kirjas kõik vajalik info täitmiseks.
Kleepsul oli gaasiks märgitud R12. Seda enam ei toodeta, sest pidavat reostama keskkonda vms. Ilma õli vahetuseta asemele pandavad gaasid samuti keelustatakse (R401A) või lihtsalt ei ole enam saada (R413A). Vanad gaasid on ka kordades kallimad, kui uued. Lahenduseks on ümberehitus kaasaegse gaasi peale. Sellise tegevuse hind küündib tuhandetesse kroonidesse.
Praegu veel võeti lugematute konditsioneeri pumpade ja gaasiballoonide vahelt üks balloon ja pandi 990 g sisse. Autosse hakkas kohe külma õhku tulema.
Praeguste ilmadega on autos mõnusalt jahe. Pean hoidma ventilaatori kiirust 1 peal, et mitte päris külmikut teha. Ega ta päris külmikuks ei lase – termoregulaatorid on ka töökorras. Kuidagi mõnusalt ühtlaselt jaotub see jahe õhk. Sõidu ajal ei ole mingit poomist ega nõksu. Nii kallist konditsioneeri täitmise hinda ma kuulnud pole, mida ma maksin, aga sain vastu töötava süsteemi. Ise olen rahul ja soovitan Üllarit (5052156) ka teistele.