16-06-2010, 12:31 AM
Lihtsalt üks retro pill, millega tulevikus esimesed kulgemised teha.
Originaali lihtsalt ei jõua, siis oleks maru palju jooksmist, ma oleks pidanud asja hoopis teise pilguga vaatama ja juba eos teise tooriku valima. Siis originaal põhja alla keevitama ja poekarbid tooma. Praegu on kõik oma kätetöö, plekksepaameti õppimine nii vaikselt käimas.
Väikeste instruktsioonide saatel, jupp käiaga välja, kõrvalt ära puhastada ja papist šabloon mille hiljem pleki peale löön ja uue jupi valmistan. Pärast kinni ja asi valmis.
Ema mõtleb mul juba, et misasja ma seal Mercedes-Benz juures päevad läbi teen, kas ükskord juba valmis ei saa. Vaatama ka tulla ei saa, masin on 7km kodust ja igapäevane liikumine sinna toimub ühe huvitava kaherattalisega mida ka osadel piltidel on kohata võimalik.
Retrohõngu on siin raudselt, ma proovin selle masina teha nii enda käe järgi ümber kui vähegi võimalik, aga alustan korrastamisega. Loeb mugavus, suurus ja mahutavus. Teisel kohal on vaikus, millele ka rõhku panen, aga ma ei kujuta ette millega ma seda diiselmootorit vaigistan, poematerjal on maru kallis ja lihtsalt mõttetu osta.
Muide, kas keegi on kunagi kasutanud Dinitroli püstoliga pritsitavat põhjamasteksit, kas ta on ka midagi erinevat selles mida näpuga peale saad määrida. See näpuga määritav on mu kaherattalise esiporilaua tagant igatahes kadunud osaliselt, eriti kõva kiht sinna ei saanud, aga koorus maha küll. Origiaal, mis sellel mersul põhja all on, see on küll maru hea materjal, saaks seda kuskilt, elastne, piisavalt kõva ja haakub pleki külge nii kõvasti kinni, et annab ära kiskuda, samas on seda ka parajalt paksult peale kantud. Näeb välja nagu mingi eriti paks kord kivikaitset.
Originaali lihtsalt ei jõua, siis oleks maru palju jooksmist, ma oleks pidanud asja hoopis teise pilguga vaatama ja juba eos teise tooriku valima. Siis originaal põhja alla keevitama ja poekarbid tooma. Praegu on kõik oma kätetöö, plekksepaameti õppimine nii vaikselt käimas.
Väikeste instruktsioonide saatel, jupp käiaga välja, kõrvalt ära puhastada ja papist šabloon mille hiljem pleki peale löön ja uue jupi valmistan. Pärast kinni ja asi valmis.
Ema mõtleb mul juba, et misasja ma seal Mercedes-Benz juures päevad läbi teen, kas ükskord juba valmis ei saa. Vaatama ka tulla ei saa, masin on 7km kodust ja igapäevane liikumine sinna toimub ühe huvitava kaherattalisega mida ka osadel piltidel on kohata võimalik.
Retrohõngu on siin raudselt, ma proovin selle masina teha nii enda käe järgi ümber kui vähegi võimalik, aga alustan korrastamisega. Loeb mugavus, suurus ja mahutavus. Teisel kohal on vaikus, millele ka rõhku panen, aga ma ei kujuta ette millega ma seda diiselmootorit vaigistan, poematerjal on maru kallis ja lihtsalt mõttetu osta.
Muide, kas keegi on kunagi kasutanud Dinitroli püstoliga pritsitavat põhjamasteksit, kas ta on ka midagi erinevat selles mida näpuga peale saad määrida. See näpuga määritav on mu kaherattalise esiporilaua tagant igatahes kadunud osaliselt, eriti kõva kiht sinna ei saanud, aga koorus maha küll. Origiaal, mis sellel mersul põhja all on, see on küll maru hea materjal, saaks seda kuskilt, elastne, piisavalt kõva ja haakub pleki külge nii kõvasti kinni, et annab ära kiskuda, samas on seda ka parajalt paksult peale kantud. Näeb välja nagu mingi eriti paks kord kivikaitset.