15-06-2010, 10:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-06-2010, 10:02 PM ja muutjaks oli canyondrift.)
Mõtled küll, et mis see keevitada ja teha on. Kõik paistab ju nii lihtne esmapilgul, aga tegema hakkad unustad end kohe heaks mitmeks tunniks tööle nii et aega ei ole kellagi vaadata.
Nüüd, kui kohustustest prii, on aega tegeleda igapäevaselt kui just nagu vahepeal siin tehtud on midagi muud vahele ei tule. Küttepuud on vaja ju teha, metsast välja tuua, lõigata, lõhkuda ja kohale vedada. Tagatipuks veel riita ka sättida. Iga järgnev töö võtab oma aja.
Vahepeal seisis asi kõik puuduva relaka taga, vana lõppes ära järsku, reduktor läbi ja rootor jooksis ka tõukurmähistesse, suits väljas ja kööga. Soetasime siis teise, parema. Vahepeal tuli parandada ka keevitusaparaati järjekordselt, seekord sai hea, aastateks äkkigi. Keevituskäpp on natuke emane, teeb vahest lollusi, aga masin keevitab nüüd ilusti, sulatab ka alumist plekki parajas koguses ja kui ikka lased, siis punkt vajub ilusti laiali ja õmblus tuleb ilus, mitte ei kärista hunnikut peale.
Vasaku küljega on peaaegu et kõik, minu vaatenurga järgi on panna paika veel üks plekitükk, mis peaks katma esimeses koopas olevaid pisikesi auke, kuigi aukude kõrvalt on suht pehme. Terve selle külje ja põhja peale ongi see sama suur plekitahvel läinud, saaks noo ruudukesi välja lõigata, aga prahti, mida vaja ei ole enam või mida kasutada ei saa, seda jääb ikka maru palju üle.
Viimane asi mis sealt tahvlist kätte saime oli karbiplekk, mis tuli väga hästi välja, kasutasime omatehtud painutuspinki väikese improvisatsiooni saatel ja asi sai sirge ja hea, kõik otsad ja koobas on paigatud parajalt, tolmu ei tohiks enam sisse tulla vähemalt tagumisest koopast.
Nüüd kui see külg maha saab, tuleb jälle väikene teiste tööde periood ja kui uuesti sisse ajame ja tagurpidi seekord, siis saab teise küljega pihta hakata. Ma tõsiselt loodan, et seal on tagakoobas ilus ja sealt paikama ei pea. Teise koopaga tegi küll sellest tööst küll nii siiber maigu suhu, et anna ainult olla, ei ole sellist parajat plekki ka, kust see paine teha, mõlematpidi jälle sees, no, plekk lõhki ja painde alla, seekord sai hea.
Tungrauaaugud, millest ma varem puudust tundsin said ka valmistatud tungi järgi mõõtes ja toru otsides. Said teised igati kõvad, nüüd on vähemalt kust autot üles tõsta kui tee peal parasjagu rehv peaks purunema. Tuleb ka mõelda sinna mingid katted või midagi sarnast, siis oleks parem.
Rohkem pilte: http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/s...53/?page=7
Nüüd, kui kohustustest prii, on aega tegeleda igapäevaselt kui just nagu vahepeal siin tehtud on midagi muud vahele ei tule. Küttepuud on vaja ju teha, metsast välja tuua, lõigata, lõhkuda ja kohale vedada. Tagatipuks veel riita ka sättida. Iga järgnev töö võtab oma aja.
Vahepeal seisis asi kõik puuduva relaka taga, vana lõppes ära järsku, reduktor läbi ja rootor jooksis ka tõukurmähistesse, suits väljas ja kööga. Soetasime siis teise, parema. Vahepeal tuli parandada ka keevitusaparaati järjekordselt, seekord sai hea, aastateks äkkigi. Keevituskäpp on natuke emane, teeb vahest lollusi, aga masin keevitab nüüd ilusti, sulatab ka alumist plekki parajas koguses ja kui ikka lased, siis punkt vajub ilusti laiali ja õmblus tuleb ilus, mitte ei kärista hunnikut peale.
Vasaku küljega on peaaegu et kõik, minu vaatenurga järgi on panna paika veel üks plekitükk, mis peaks katma esimeses koopas olevaid pisikesi auke, kuigi aukude kõrvalt on suht pehme. Terve selle külje ja põhja peale ongi see sama suur plekitahvel läinud, saaks noo ruudukesi välja lõigata, aga prahti, mida vaja ei ole enam või mida kasutada ei saa, seda jääb ikka maru palju üle.
Viimane asi mis sealt tahvlist kätte saime oli karbiplekk, mis tuli väga hästi välja, kasutasime omatehtud painutuspinki väikese improvisatsiooni saatel ja asi sai sirge ja hea, kõik otsad ja koobas on paigatud parajalt, tolmu ei tohiks enam sisse tulla vähemalt tagumisest koopast.
Nüüd kui see külg maha saab, tuleb jälle väikene teiste tööde periood ja kui uuesti sisse ajame ja tagurpidi seekord, siis saab teise küljega pihta hakata. Ma tõsiselt loodan, et seal on tagakoobas ilus ja sealt paikama ei pea. Teise koopaga tegi küll sellest tööst küll nii siiber maigu suhu, et anna ainult olla, ei ole sellist parajat plekki ka, kust see paine teha, mõlematpidi jälle sees, no, plekk lõhki ja painde alla, seekord sai hea.
Tungrauaaugud, millest ma varem puudust tundsin said ka valmistatud tungi järgi mõõtes ja toru otsides. Said teised igati kõvad, nüüd on vähemalt kust autot üles tõsta kui tee peal parasjagu rehv peaks purunema. Tuleb ka mõelda sinna mingid katted või midagi sarnast, siis oleks parem.
Rohkem pilte: http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/s...53/?page=7