Nonii, pärast 1,5 päeva kestnud keberniiti sain asja tehtud. Kang käib päris kergelt nüüd.
Kuidas ja mida tegin:
Kõigepealt kiskusin pealt puidu maha, pistikud lahti, siis need kangi ümber olevad plastik-osad (sakkidega ja käigutähistega) ei tulnud enne üles, kui kanginupu maha sain. Kangi küljes oli selline jämedam osa, mingi splint oli peal. Selle tegin lahti (kuigi ei oleks pidanud) ja siis tuli kang üles koos mingi seibiga ja vedruga. Lasin spray-õli sinna alla, kus vasak-parem suunas on üks võll, mille külge kang läheb ja mida liigutatakse siis, kui kangi liigutad ette ja taha (käikude vahetus). Pärast mõningast edasi-tagasi logistamist hakkas järjest kergemini käima. Ilmselt imes õli sinna vahele tasapisi.
Tagasi panek läks mingis mõttes kergemini. Küll ei saanud ma tagasi seibi, mis käis kangi küljes oleva jublaka ja vedru vahele, kuna vedru oli nii krdi kõva, et ei jaksanud peale suruda. Läks ilma seibita. Splint ka tagasi.
Alles siis avastasin, kuidas kang tegelikult ära käib!
Oli vaja lihtsalt suruda kang alla ja keerata u. "kella poole 10-ni" vastupäeva. Siis tuli kang üles välja. Tagasi panemine käis samamoodi, alustasin "9:30", surusin alla ja keerasin "12" suunas. Oleks kohe teadnud, oleks selle splindi ja vedruga kebens ära jäänud. Kuigi ma proovisin, aga liiga kõvasti käis ja seega ma ei uskunud, et nii käib.
Igatahes sain korda, mida vaja oli.
Kuidas ja mida tegin:
Kõigepealt kiskusin pealt puidu maha, pistikud lahti, siis need kangi ümber olevad plastik-osad (sakkidega ja käigutähistega) ei tulnud enne üles, kui kanginupu maha sain. Kangi küljes oli selline jämedam osa, mingi splint oli peal. Selle tegin lahti (kuigi ei oleks pidanud) ja siis tuli kang üles koos mingi seibiga ja vedruga. Lasin spray-õli sinna alla, kus vasak-parem suunas on üks võll, mille külge kang läheb ja mida liigutatakse siis, kui kangi liigutad ette ja taha (käikude vahetus). Pärast mõningast edasi-tagasi logistamist hakkas järjest kergemini käima. Ilmselt imes õli sinna vahele tasapisi.
Tagasi panek läks mingis mõttes kergemini. Küll ei saanud ma tagasi seibi, mis käis kangi küljes oleva jublaka ja vedru vahele, kuna vedru oli nii krdi kõva, et ei jaksanud peale suruda. Läks ilma seibita. Splint ka tagasi.
Alles siis avastasin, kuidas kang tegelikult ära käib!
Oli vaja lihtsalt suruda kang alla ja keerata u. "kella poole 10-ni" vastupäeva. Siis tuli kang üles välja. Tagasi panemine käis samamoodi, alustasin "9:30", surusin alla ja keerasin "12" suunas. Oleks kohe teadnud, oleks selle splindi ja vedruga kebens ära jäänud. Kuigi ma proovisin, aga liiga kõvasti käis ja seega ma ei uskunud, et nii käib.
Igatahes sain korda, mida vaja oli.