W140 käigukang käib liiga raskelt - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: S-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=107) +--- Teema: W140 käigukang käib liiga raskelt (/showthread.php?tid=18839) |
W140 käigukang käib liiga raskelt - SGM - 11-06-2010 Mure siis selline, et talvel seismise tagajärjel käib käigukang väga raskelt. Mõtlesin, et natukese sõiduga liigutab kergeks tagasi, aga ei midagi... See pidi ohtlik olema, kui sedasi raske on, sest see kulutab sealt kangi alt mingi jublaka läbi ja siis võib teepeale jääda (ei saa käiku sisse ega välja). Keegi äkki oskab soovitada, mida teha? Ma käigukangi ümbruse pealt kiskusin puidu maha, plastiku ka, aga plastik päris ära ei tulnud, kuna kanginupp on ees ja seda ma lahti ei suutnud võtta. Sealt vahelt on näha küll, et kang läheb kuhugile alla, aga kas sealt õli vahele lasta saab/aitab? Või äkki on seal mingid lülitid vms. mis võivad õliga peeti minna? Kui saaks käigukangi nupu maha, siis pääseks paremini ligi muidugi. RE: W140 käigukang käib liiga raskelt - Laur - 11-06-2010 Kõigeparema tulemuse saad kui kisud kogu kulissi maha, puhastad ja määrid ning mure murtud aastateks. RE: W140 käigukang käib liiga raskelt - SGM - 11-06-2010 (11-06-2010, 08:09 PM)Laur Kirjutas: kisud kogu kulissi maha Ma vist ei saa sõnavarast aru. Et mis asja maha kisun... Keskmise konsooli koos laekaga? Ikkagi, kuidas käigukangi nupust üle saab? Muidu ei tule seal enamus asju pealt ära. :/ RE: W140 käigukang käib liiga raskelt - dinho - 11-06-2010 Käigukangi nupule lähene alt poolt. Täpselt ei mäleta enam , kas see plastik tuli ära keerates või lihtsalt allapoole jõuga. Mina olen paljuski abi saanud YouTube-st. RE: W140 käigukang käib liiga raskelt - SGM - 11-06-2010 Alt? Ega mitte põhja alt ometi ju... Plastikuid ei saa sealt pealt muidu ära, kui käigukangi nuppu lahti ei saa. Lugesin siit E-klassi teemast (vist), et mingi kinnitus pidi olema kangi küljes allpool, aga kas S-il ka sama on, ma ei tea. Ma ei näinud küll mingit kruvi ega mutrit. Mingi klamber nagu paistis pealpool mingit paksemat osa kangi küljes. RE: W140 käigukang käib liiga raskelt - m20b20 - 11-06-2010 ei tea kuidas sinul on kuid minu w210l tegin nii: käigukangi nupu all ääres oli keermega võre mis oli vaja lahti keerata ja siis nupp jõuga ära. Lükkasin kangi D asendisse ja siis tuli alt paremalt nähtavale hoovastik, sealt splint küljest. Salongist kõik plastikud ümbert ära. Edasi oli kangi karp küljest, siis pistikud ja hakkasin laual karpi lahti lammutama. Mingitel mudelitel vist pidi olema tross mis külge läheb(lukusti mis vabastab kangi kui pidurit vajutatakse), minuomal oli elektrooniline. Maru keeruline jutt oli aga ehk saad aru. RE: W140 käigukang käib liiga raskelt - Ur3o - 11-06-2010 käikari nupu saad ära nii,et kangi nupp niiöelda. seal all pool, ehk sealt, kus hakkab metall varras. Seal nupu alaosa on nagu araldatud,s eda keerutad kella osuti suunas. ta on siukese suht jämeda vindiga, et ehk pool pööret läheb paremale ja kusagil 5 milla allapoole. Ja siis kui see on ära krutitud, sisi lihtsalt tõmbad nuppu ülesse Kui tegu on automaat kastiga (midam a eeldan,et on ) (soovitus: ära nupu küljest ära oleku ajal seda jublakat kruti, Paha tagasi lahtivõtu asendisse saada) Natuke keerukas seletamine, aga loodan, et aitab RE: W140 käigukang käib liiga raskelt - SGM - 12-06-2010 Nonii, pärast 1,5 päeva kestnud keberniiti sain asja tehtud. Kang käib päris kergelt nüüd. Kuidas ja mida tegin: Kõigepealt kiskusin pealt puidu maha, pistikud lahti, siis need kangi ümber olevad plastik-osad (sakkidega ja käigutähistega) ei tulnud enne üles, kui kanginupu maha sain. Kangi küljes oli selline jämedam osa, mingi splint oli peal. Selle tegin lahti (kuigi ei oleks pidanud) ja siis tuli kang üles koos mingi seibiga ja vedruga. Lasin spray-õli sinna alla, kus vasak-parem suunas on üks võll, mille külge kang läheb ja mida liigutatakse siis, kui kangi liigutad ette ja taha (käikude vahetus). Pärast mõningast edasi-tagasi logistamist hakkas järjest kergemini käima. Ilmselt imes õli sinna vahele tasapisi. Tagasi panek läks mingis mõttes kergemini. Küll ei saanud ma tagasi seibi, mis käis kangi küljes oleva jublaka ja vedru vahele, kuna vedru oli nii krdi kõva, et ei jaksanud peale suruda. Läks ilma seibita. Splint ka tagasi. Alles siis avastasin, kuidas kang tegelikult ära käib! Oli vaja lihtsalt suruda kang alla ja keerata u. "kella poole 10-ni" vastupäeva. Siis tuli kang üles välja. Tagasi panemine käis samamoodi, alustasin "9:30", surusin alla ja keerasin "12" suunas. Oleks kohe teadnud, oleks selle splindi ja vedruga kebens ära jäänud. Kuigi ma proovisin, aga liiga kõvasti käis ja seega ma ei uskunud, et nii käib. Igatahes sain korda, mida vaja oli. |