11-06-2010, 11:07 PM
ei tea kuidas sinul on kuid minu w210l tegin nii:
käigukangi nupu all ääres oli keermega võre mis oli vaja lahti keerata ja siis nupp jõuga ära. Lükkasin kangi D asendisse ja siis tuli alt paremalt nähtavale hoovastik, sealt splint küljest.
Salongist kõik plastikud ümbert ära. Edasi oli kangi karp küljest, siis pistikud ja hakkasin laual karpi lahti lammutama. Mingitel mudelitel vist pidi olema tross mis külge läheb(lukusti mis vabastab kangi kui pidurit vajutatakse), minuomal oli elektrooniline.
Maru keeruline jutt oli aga ehk saad aru.
käigukangi nupu all ääres oli keermega võre mis oli vaja lahti keerata ja siis nupp jõuga ära. Lükkasin kangi D asendisse ja siis tuli alt paremalt nähtavale hoovastik, sealt splint küljest.
Salongist kõik plastikud ümbert ära. Edasi oli kangi karp küljest, siis pistikud ja hakkasin laual karpi lahti lammutama. Mingitel mudelitel vist pidi olema tross mis külge läheb(lukusti mis vabastab kangi kui pidurit vajutatakse), minuomal oli elektrooniline.
Maru keeruline jutt oli aga ehk saad aru.