22-05-2010, 09:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-05-2010, 09:54 PM ja muutjaks oli Marten.)
Niisiis - esivedrud vahetatud, padjad jäid 8mm ja nähtavasti ongi nii mõeldud, sest auto esiosa tõusis ikkagi märgatavalt. Amordid sai ka üle vaadatud - pole häda.
Proovisõidul avanes aga anomaalia - pärast mõnikümmend meetrit sõitu hakkasid põlema ABS ja ASR tuled, lisaks ei tööta odo- ja spidomeeter. Kas sai ABS andur vedrude vahetamise käigus viga või on miskit muud teemaks. Igatahes kui mootor välja ja uuesti sisse - siis kõik korras, isegi veojõud taga, niikui gaas maha lasta - tuled jälle põlemas. Sai küll jälgitud, et juhtmed ja andur miskit viga ei saaks, aga....
Lugesin läbi mitmed siinses, kui ka välismaises foorumis olevad postitused - variante mitmeid. Kindlaim viis vast elektriku juurest alustada ja siis edasi vaadata!! Kuigi uue anduri hind ajas ikka silmad väheke punni
Enne jäi mainimata, et ka katuseluuk toimib jälle. Sain Kohilast ühe vana 140-ne katuseluugi koos raamiga - 1300 eeku, võtsin sealt vajalikud jupid ja korras
!!!! Ja selle kohapealt nõustun Karl sinuga - enam seda tööd teha ei tahaks!!!
Järge ootavad tagavedrud ja -piduri teema.
Proovisõidul avanes aga anomaalia - pärast mõnikümmend meetrit sõitu hakkasid põlema ABS ja ASR tuled, lisaks ei tööta odo- ja spidomeeter. Kas sai ABS andur vedrude vahetamise käigus viga või on miskit muud teemaks. Igatahes kui mootor välja ja uuesti sisse - siis kõik korras, isegi veojõud taga, niikui gaas maha lasta - tuled jälle põlemas. Sai küll jälgitud, et juhtmed ja andur miskit viga ei saaks, aga....
Lugesin läbi mitmed siinses, kui ka välismaises foorumis olevad postitused - variante mitmeid. Kindlaim viis vast elektriku juurest alustada ja siis edasi vaadata!! Kuigi uue anduri hind ajas ikka silmad väheke punni

Enne jäi mainimata, et ka katuseluuk toimib jälle. Sain Kohilast ühe vana 140-ne katuseluugi koos raamiga - 1300 eeku, võtsin sealt vajalikud jupid ja korras


Järge ootavad tagavedrud ja -piduri teema.
320CDI - Väikevenna