17-05-2010, 08:30 PM
Eelmise nädala lõpupoole sai siis päris pikalt aega veedetud Kadaka tee romula hoovis. Kiskusin õhufiltri kopsiku maha ja siis romula-Andresega koos hakkasime erinevaid elektrilisi tükke "õhulugeja" küljes vahetama. Tuli seal välja siis, et kui kõik "õhulugeja" küljes olevad pistikuga junnid on uued pandud, jäävad tühikäigupöörded 1500 peale ja alla ei kuku. Proovisime pöördeid maha keerata, kuid tulutult. Seejärel sai vahelt ära võetud tühikäiguandur. Käib ilusti 700-800 pöördega, kuid külmalt ei käivitu ikka hästi ja bensukulu oli nagu tunde järgi suurem. Ei jäänudki muud üle, kui kõik minu jupid peale tagasi, romula jupid romulasse tagasi ja sõidan endiselt ringi nii nagu autot ostes. Vähemalt käib korralikult, käivitamisega on küll probleeme, sest esimese korraga ei jää käima, aga soojalt tiksub ilusti ja vaikselt. Praegu on siis pistik tagant ära sellel junnil, mille peal mingi nõel õhulugeja sees edasi-tagasi jookseb nagu pendel. Algul arvasime, et on selle "jooksuraja" põhjani ära kulutanud, kuid ei olnud. Siis sai proovitud teisel poole lugejat ühte musta karpi, milles läheb bensiin survega läbi, kuid nagu öeldud, kasu polnud. Tühikäigu andurit proovisin ka uut, kuid mitte kübetki kasu. Andres arvas, et kuskilt on vooluga miskit jama. Varsti tekib veidi rohkem vabat aega, siis hakkan neid juhtmeid ja andureid ükshaaval üle mõõtma. Eks näis, kas on kasu.
Muidu on ikka krdi mõnus auto nende suveilmade nautimiseks ja ringi kruiisimiseks
Muidu on ikka krdi mõnus auto nende suveilmade nautimiseks ja ringi kruiisimiseks
E55 AMG