16-05-2010, 09:02 PM
Tänaseks päevaks, õigemini reedel juba sai Mercedes-Benz keeratud parema külje peale, oleks mootor peal sõidaks vähe naitraiderit. Külili ajasime masina täpselt samamoodi nagu läks ümber ka roheline, tungrauad ja parajad pakud ning torud. Tund või midagi sinnakanti ja masin seisis kahel rattal toed all. Põhja all on juba natuke lustilisem tööd teha, plekki mida paigata on suhteliselt vähe, kuigi tuleb ära keevitada karp ning poolraamid. Leidsin veel ühe probleemse koha, häiris mind karpi maha lõigates jälle üks kogus makrofleksi mis paistis tagumisest poolraamist välja. Koobas oli ka maru suure maanteekihi all, selle alt tuli välja veel mõni auk, tagaratta maha saamine oli ka paras kunst, käiku sisse ei saa panna, kardaani ei saa kinni hoida, seisupiduritala pole küljes ja sinna ei saaks nii või naa ligi, siis alguses tuli välja mõelda moodus kuidas rattad kinni saada. Ajasime tungrauaga trossi pingule ja hakkas poltide väänamine, kõvasti kinni ka teised, kes see jõumees neid kinni toppis. Oli seegi poolraam makrot täis, hakkan välja kookima kui augu sisse lõikan natuke suuremalt, et paiga peale saaks panna.
Karpi maha lõigates nägin, et karp mitmest osast kokku pandud ja see koht kus aste oli, sealt oli pahteldatud, lõikan, no, algus tuli nagu tavapäraselt suitsu, siis hakaks järsku valget tolmu lendama, selge. Karbi sain maha, eest oli tungi auk üldse kadunud, ära lõigatud või midagi, aga taga oli alles, karbi sisse jäetud. Tagumist vasakut kiiget on ka keevitatud mingi suhteliselt paksu plaadiga, no näis, kas vahetan terve silla ära või läheb see käiku, reduktori pean igatahes ära vahetama, üks oli 3.69 teine, mis all on oli vist 3.92 kui mälu ei peta.
Rattahoiukoopal on ka roostekohti sees, ilmselt tavaline, eriti huvitav oli see värvipoti kaane moodi asi mis sealt põhjast kätte oli võimalik saada, kahjuks oli see ka poolenisti roostetanud.
http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/s...e=6&seek=0
Karpi maha lõigates nägin, et karp mitmest osast kokku pandud ja see koht kus aste oli, sealt oli pahteldatud, lõikan, no, algus tuli nagu tavapäraselt suitsu, siis hakaks järsku valget tolmu lendama, selge. Karbi sain maha, eest oli tungi auk üldse kadunud, ära lõigatud või midagi, aga taga oli alles, karbi sisse jäetud. Tagumist vasakut kiiget on ka keevitatud mingi suhteliselt paksu plaadiga, no näis, kas vahetan terve silla ära või läheb see käiku, reduktori pean igatahes ära vahetama, üks oli 3.69 teine, mis all on oli vist 3.92 kui mälu ei peta.
Rattahoiukoopal on ka roostekohti sees, ilmselt tavaline, eriti huvitav oli see värvipoti kaane moodi asi mis sealt põhjast kätte oli võimalik saada, kahjuks oli see ka poolenisti roostetanud.
http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/s...e=6&seek=0