09-05-2010, 10:49 PM
Paneme selle, emadepäevanädalavahetuse ka kirja, mis toimus ja mis sai.
Võib öelda, et tehtud, saab sisse istuda, aga oli ikka paras töö juhipoolse auguga. Plekk pidi painde saama mitmest kohast, küll ühtepidi ja teistpidi. Sai alguses välja lõigatud üks ruut ja sealt edasi, no ei painuta ära seda, tee mis tahad, lõikasime siis soone ette ja töö jälle hulka maad edasi läinud. Lapitekk küll sai, aga kõva ka sai, nagu öeldakse, illus es saa, aga kõva sai. Nüüd on ainult juhi istmetala vaja korda sättida ja paika keevitada, siis saab hakata juba mõtlema kuidas kruntvärv sisse kanda ja see katusematerjali matt sisse, põhjadesse ära väänata. Kasutan selle jaoks propaani, näis mis välja tuleb.
Järgmine nädalavahetus, mis kipub ka üürikeseks jääma tuleb auto külili ajada, oleks no mõni mats veel kes appi tuleks, saaks asja lihtsalt ära ajada, tuleb vist ikkagi tungraua ja pakkude meetodit kasutada, siis tekib probleem pärast alla saamisega. Põhja alt tuleb vana plekk uuele ilusti vastu koputada ja vastu tukistada ja kinni panna, siis haljaks jälle lüüa, altpoolt on nagunii roostekirme juba peal.
Pilte jälle ei ole, tahaks hirmsalt midagi üles jäädvustada...
Ära ärisin ka ühe tagaklaasi mida vahepeal parandama õppisime.
Siinmaal side lõpp, järgmise korrani.
Võib öelda, et tehtud, saab sisse istuda, aga oli ikka paras töö juhipoolse auguga. Plekk pidi painde saama mitmest kohast, küll ühtepidi ja teistpidi. Sai alguses välja lõigatud üks ruut ja sealt edasi, no ei painuta ära seda, tee mis tahad, lõikasime siis soone ette ja töö jälle hulka maad edasi läinud. Lapitekk küll sai, aga kõva ka sai, nagu öeldakse, illus es saa, aga kõva sai. Nüüd on ainult juhi istmetala vaja korda sättida ja paika keevitada, siis saab hakata juba mõtlema kuidas kruntvärv sisse kanda ja see katusematerjali matt sisse, põhjadesse ära väänata. Kasutan selle jaoks propaani, näis mis välja tuleb.
Järgmine nädalavahetus, mis kipub ka üürikeseks jääma tuleb auto külili ajada, oleks no mõni mats veel kes appi tuleks, saaks asja lihtsalt ära ajada, tuleb vist ikkagi tungraua ja pakkude meetodit kasutada, siis tekib probleem pärast alla saamisega. Põhja alt tuleb vana plekk uuele ilusti vastu koputada ja vastu tukistada ja kinni panna, siis haljaks jälle lüüa, altpoolt on nagunii roostekirme juba peal.
Pilte jälle ei ole, tahaks hirmsalt midagi üles jäädvustada...
Ära ärisin ka ühe tagaklaasi mida vahepeal parandama õppisime.
Siinmaal side lõpp, järgmise korrani.