05-05-2010, 09:15 AM
Põhjagaasi ma kasutan harva. Linnas pigem sujuvalt ja rahulikult. Minu sõidud jagunevad täpselt 50:50 linna ja maanteed, ning siiamaani olen nagu keskmise 10 kanti saanud. Eks linnas need 6 pütti ikka tahavad natuke rohkem jõujooki saada. Maanteeots Tallinn-Rakvere kulutab ca 8 liitrit. Sain selle nii teada, et tankisin täiesti tühja paaki 17 liitrit (no eks sa põhjas vb liitrikese jagu vast oli) ja Rakveresse jõudes hakkas kütustuluke põlema. Ennem siin keegi ütles, et kuskil 10 liitrit mahub reservi. Aga sai siin alguses paarutades, kui kõik selle auto juures veel uus oli, kuluks ka kuskil 20 sajale, sest alati nullin väikese odoka ära, kui tuluke põlema hakkab. Nõnda jõudiski auto paar meetrit enne tanklat väljaa surra, samal ajal väike odokas näitas 44 km.
Nagu ma ennist ütlesin, siis ega kulu väga vanast 123-st ei erinegi. 123-l tuli lihtsalt rohkem peale suruda, et auto edasi liiguks, hetkel liigub ka kergema gaasivajutuse peale normaalselt edasi, mootoril jõuvaru piisav.
Missugune muidu see elektriventika lahendus välja näeb? Eraldi elektrimootor temp. anduriga?
Nagu ma ennist ütlesin, siis ega kulu väga vanast 123-st ei erinegi. 123-l tuli lihtsalt rohkem peale suruda, et auto edasi liiguks, hetkel liigub ka kergema gaasivajutuse peale normaalselt edasi, mootoril jõuvaru piisav.
Missugune muidu see elektriventika lahendus välja näeb? Eraldi elektrimootor temp. anduriga?
E55 AMG