04-05-2010, 07:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-05-2010, 07:43 PM ja muutjaks oli Lahekas.)
Kiskusin bensupaagist anduri välja, tegin ta lahti ja näppisin teda seal veidi, kuid tulemus - 0. Ilmselt uut andurit vaja. Asi just selles, et kui sõitu alustada, näitab see näidik mingit suvalist kogust paagist, kuid kui üks 30 minutit auto sõidus on, hakkab näidik õigesti näitama. Sai siis ka nädalalõpus auto puhtaks pestud. Kui roostekohad välja jätta, on värv täitsa ilus seljas kohe. Vahetasin ära ka keskkoonsooli pirnid. Seal oli iga pirn oma nägu, osad tuhmid ja teised mitte. Ostsin kõik uued ja ilusad selge klaasiga. Vahetus kiirem, kui pükste jalga panemine. Nüüd põleb kõik ilusasti. Mulle väga meeldib kogu see valgustuse lahendus 124-s, pimedas on see ilus nagu kuusepuu. Nüüd on valguse osas vaja uut pingeregulaatorit, harjad on ilmselt kulunud. Mingi aeg pean läbi käima Kadakast - vaja seda õhulugeja vidinat ja teiseks oleks vaja midagi ette võtta jahutusventikaga, selle sidur on otsakorral. Kas oleks üks võimalus ventikas otse vedada elektriliselt, et kohe mootorit käima pannes see ka käima hakkaks? Oleks vähe odavam lahendus suveks, ei tahaks seda mootorit eriti kuumaks lasta. Muidu olen autoga rahul, kasutan teda igapäevaselt ja hetkel pole küll midagi kurta. Naljakas vaadata ka, kuidas nii mõnigi rullnokk üritab valgusfoori taga oma riisikat peenestades minust kiiremini edasi saada, kuid hästi ei õnnestu. Eks näeb minu auto välja ka nagu mingi tavaline "taksomersu", pole ju taga mingeid kirju ega asju. Ainukesed vihjed mootori poole, on kaks sumbutitoru tagant. Kuid üllatus suur, kui eest ära sõidab. Reeglina kõvatajatega kaasa ei lähe, kuid kui tean, et vastas pole mingi korralik auto, lasen ikka pedaali vähe kõvemini allapoole.
E55 AMG