28-04-2010, 06:33 PM
Tegelikult eile juhtus veel miski huvitav lugu selle jätkuks.
Igaks juhuks proovisin veel, kuidas auto käitub (enne pikemaid sõite), kui mootor on soe ja sõita üle 2-3 km... Kõik oli hea, kuni vaevalt 2 km. juures kadus jõud ära ja hakkas podisema, suri ära. Rutem kui enne. Üllatav oli see, et käima läks kohe (varem ju ei läinud!) ja siis jälle töötas, sõita sai paar postivahet ja taas pot-pot-pot. Erinevus oli ka selles, et paukuma ei hakanud. Üritasin 2-3 korda kodu poole minema hakata. Juhuslikult lülitus gaasi peale ümber (sooja mootoriga lülitub, kui vaja) ja siis töötas üllatavalt ilusti, sain koju tagasi. Siis hakkas mul imelik juba, et mis viga bensuga siis oli?! Keerasin paagilt korgi maha ja -- paak oli vaakumis! Panin korgi tagasi ja auto sõitis nii bensu kui gaasiga ülihästi. Veidi aja pärast oli jälle kerge vaakum paagis. Midagi on paagi õhutusega lahti? Korgi all või kus see õhuauk on?
No igatahes pärast jagaja kaane töötlemist (uut veel pole; ma veel ei tea, kust teda saab ja mis ta maksab) läheb külma mootoriga käima poolest pöördest, varem tegi 2-4 ringi starteriga. Tühikäik on täiesti ühtlane ja rahulik. Varem (ka sügisel) oli tühikäigus pidevalt väikseid jõnkse tunda salongi, mootor jättis vahele natuke. Kütusekulu peaks ka mingil määral vähenema, kui mootor ühtlasemalt töötab ega vahele ei jäta. Samas mulle on kütusekulu kolmandajärguline. Esimene on mugavus ja teine, et oleks stiilne auto.
Igaks juhuks proovisin veel, kuidas auto käitub (enne pikemaid sõite), kui mootor on soe ja sõita üle 2-3 km... Kõik oli hea, kuni vaevalt 2 km. juures kadus jõud ära ja hakkas podisema, suri ära. Rutem kui enne. Üllatav oli see, et käima läks kohe (varem ju ei läinud!) ja siis jälle töötas, sõita sai paar postivahet ja taas pot-pot-pot. Erinevus oli ka selles, et paukuma ei hakanud. Üritasin 2-3 korda kodu poole minema hakata. Juhuslikult lülitus gaasi peale ümber (sooja mootoriga lülitub, kui vaja) ja siis töötas üllatavalt ilusti, sain koju tagasi. Siis hakkas mul imelik juba, et mis viga bensuga siis oli?! Keerasin paagilt korgi maha ja -- paak oli vaakumis! Panin korgi tagasi ja auto sõitis nii bensu kui gaasiga ülihästi. Veidi aja pärast oli jälle kerge vaakum paagis. Midagi on paagi õhutusega lahti? Korgi all või kus see õhuauk on?
No igatahes pärast jagaja kaane töötlemist (uut veel pole; ma veel ei tea, kust teda saab ja mis ta maksab) läheb külma mootoriga käima poolest pöördest, varem tegi 2-4 ringi starteriga. Tühikäik on täiesti ühtlane ja rahulik. Varem (ka sügisel) oli tühikäigus pidevalt väikseid jõnkse tunda salongi, mootor jättis vahele natuke. Kütusekulu peaks ka mingil määral vähenema, kui mootor ühtlasemalt töötab ega vahele ei jäta. Samas mulle on kütusekulu kolmandajärguline. Esimene on mugavus ja teine, et oleks stiilne auto.