20-04-2010, 10:41 AM
Auto minu käes: 6 kuud
Minu käes sõitnud: 5500 km
Viimasel ajal hakkasin tähele panema, et jahutussüsteemi paisupaagist ikkagi kaob kuhugi vedelik. Peale väikest vaatlust panin tähele, et seal sama paagi all oleva pumba all on kere märg. Selgus, et tsirkulatsiooni pumba tihendi vahelt tilgub mootori töö ajal. Samuti pressis vedelikku välja ka siis, kui pigistada ülemist radika lõdvikut.
Hinnapäringud näitasid, et kõnealune pump maksab umbes 3800 krooni, sest on olemas pigem ainult A osana. Keegi olevat kuulnud ka B osast, aga mina põgusa otsingu peale ei leidnud. Mõtlesin romulast otsida. Sain ühe proovimiseks, mis pidi olema täiesti korras - veel leti alt saadud.
Vahetus käis kergelt. Üks kruvi kere küljest lahti (keere on kere küljes - polti pole), kaks voolikut lahti, nn "uus" pump vahele ja tagasi kinni. Peale mootori käivitumist selgus, et "uus" pump lausa niriseb
.
Võtsin siis vana pumba ette. Keerasin lahti voolikute ühendamise kaane pumba pealt, sest selle kaane ja pumba vahelt vedelik immitses. Otsisin ehituse pealt kuumakindla niiskete ruumide silikooni (loomulikult oli tuubi otsik täies pikkuses kuivanud
). Määrisin silikooni pumba peale tihendi randile, lisasin tihendi ja keerasin kaane peale tagasi. Lasin natukene kuivada. Panin vana pumba tagasi. Käivitasin
ja mitte tilkagi ei tulnud. Nüüd olen paar nädalat sõitnud ja pump on alt kuiv ning vedelikku ei kao kuhugi
.
Olen käinud vaatamas siin nüüd ka teisi 124-sid ja neilgi on olnud samast kohast märg. Üle ühe õlle selle korda tegemine küll ei võtnud - seega tasub ette võtta ka teistel.
Minu käes sõitnud: 5500 km
Viimasel ajal hakkasin tähele panema, et jahutussüsteemi paisupaagist ikkagi kaob kuhugi vedelik. Peale väikest vaatlust panin tähele, et seal sama paagi all oleva pumba all on kere märg. Selgus, et tsirkulatsiooni pumba tihendi vahelt tilgub mootori töö ajal. Samuti pressis vedelikku välja ka siis, kui pigistada ülemist radika lõdvikut.
Hinnapäringud näitasid, et kõnealune pump maksab umbes 3800 krooni, sest on olemas pigem ainult A osana. Keegi olevat kuulnud ka B osast, aga mina põgusa otsingu peale ei leidnud. Mõtlesin romulast otsida. Sain ühe proovimiseks, mis pidi olema täiesti korras - veel leti alt saadud.
Vahetus käis kergelt. Üks kruvi kere küljest lahti (keere on kere küljes - polti pole), kaks voolikut lahti, nn "uus" pump vahele ja tagasi kinni. Peale mootori käivitumist selgus, et "uus" pump lausa niriseb

Võtsin siis vana pumba ette. Keerasin lahti voolikute ühendamise kaane pumba pealt, sest selle kaane ja pumba vahelt vedelik immitses. Otsisin ehituse pealt kuumakindla niiskete ruumide silikooni (loomulikult oli tuubi otsik täies pikkuses kuivanud



