15-04-2010, 09:04 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-04-2010, 09:08 AM ja muutjaks oli clm.)
Ei õli ei haise. Ma väga libistanud ka pole, pigem gaasiga veidi mängides käike vahetanud.
Libiseb just 2-3 käigule. 3-4 läheb normaalselt.
Kui nüüd madalamale pöördele reguleerida, siis äkki ei jõua 3. käiguga üldse liikuda enam. Praegu 3. sisse saab, siis kergetel tõusudel jääb nagu jõudu lahjaks ja peab uuesti alla vahetama. Kohapealt ära minek on ka selline uimane 2. käiguga. Vaja hoogu koguda, enne kui edasi astuma hakkab. Samas esimese peale vahetada, siis teeb seda ainult korraks ning viskab teise sisse kohe.
Kas saab ka regullida nii, et ainult järsemaks (see kuskilt käikari küljes reguleerimine nagu lugesin) ja trossist pöördeid ei puutu ?
Või teha mõlemat, kuid vahetuse hetke hilisemaks hoopis (kõrgemal pöördel) ? Pole väga automaadi sisetööga kursis, seega ei tea mis mida täpsemalt mõjutab.
Kumb reguleering kohapeal selle jõnksatuse ära kaotab ? Hetkel N asendist D peale pista, siis sekund läheb umbes, enne kui sisse lükkab ning masin jõnksatab kohapeal kohe märgatavalt. Ka siis kui pidurit peal hoida.
Tartus mõnda asjatundjat on, kellele proovida anda, et lahendusi pakuks ? Mõtlen siit foorumist.. mõne õlle eest
Libiseb just 2-3 käigule. 3-4 läheb normaalselt.
Kui nüüd madalamale pöördele reguleerida, siis äkki ei jõua 3. käiguga üldse liikuda enam. Praegu 3. sisse saab, siis kergetel tõusudel jääb nagu jõudu lahjaks ja peab uuesti alla vahetama. Kohapealt ära minek on ka selline uimane 2. käiguga. Vaja hoogu koguda, enne kui edasi astuma hakkab. Samas esimese peale vahetada, siis teeb seda ainult korraks ning viskab teise sisse kohe.
Kas saab ka regullida nii, et ainult järsemaks (see kuskilt käikari küljes reguleerimine nagu lugesin) ja trossist pöördeid ei puutu ?
Või teha mõlemat, kuid vahetuse hetke hilisemaks hoopis (kõrgemal pöördel) ? Pole väga automaadi sisetööga kursis, seega ei tea mis mida täpsemalt mõjutab.
Kumb reguleering kohapeal selle jõnksatuse ära kaotab ? Hetkel N asendist D peale pista, siis sekund läheb umbes, enne kui sisse lükkab ning masin jõnksatab kohapeal kohe märgatavalt. Ka siis kui pidurit peal hoida.
Tartus mõnda asjatundjat on, kellele proovida anda, et lahendusi pakuks ? Mõtlen siit foorumist.. mõne õlle eest
