08-04-2010, 05:58 PM
(08-04-2010, 05:07 PM)R129 Kirjutas: Trahvot selle pillil ei reguleerita - ta lihtsalt on. Vaakumiga öeldakse käigukastile mootori KOORMUS. Kui on TD auto, siison eraldi vaakumpump, kui on vanalthingav auto, siis võetakse sisselaskekollektorist. Lisaks läheb kasti ka veel tross millega öeldakse gaasi pedaali asend, kasti kiirus öeldakse kasti sees olevast "Fliekrafreglerig".
Kiirus, pedaali asend, mootori koormus - nende põhjal toimubki käiguvahetus - vastavalt sellele mis "asi" suurem on. Kui suurim on kiirus, siis vahetatakse käik niiöelda edasi (2->3; või 3->4), kui pedaali asend või koormus ületab kiiruse, siis vahetatakse käik alla. Vastavalt tellimisele käib ka vahetuse järskus.
Oleks abi vaja veel ühe õli potsikuga .Mis anum asub klaasi pesu kõrval peal kirjas hüdrauliline õli.Õli must ja alla normi.