04-04-2010, 10:38 PM
Tänane päev istusin rohelise peal ja rassisin tööd. Sain aiakärutäis manti, kõike mis seest leida võis, mutrid poldid said ka kõik sinna pillutud. Peale sisemist tühjendamist tegin väljast ringi peale ja siis tegin ustele puhta vuugi. Vaakumiga on lugu ikka maru kõva, seal neid torusid niiet tapab, ei teagi varsti kuhu miski minema peab, aga ma märkisin asjad ära kuhu miski läheb. Pagasiluugi vaakum pumbal on liikuv tihend läbi ja sellepärast ilmselt eelmine omanik oli sulgenud vaakumi tee. Eks see näis millised mina kasutama hakkan, aga uksed on suht pahas olukorras, iseasi et nad seest õlised on, sessuhtes kiitus eelmisele omanikule, kes oli viitsinud uksi seest töödelda. Mul tuleb käiku sama saaga. Peale pealmist puhastust, milles võtsin ära kõik mis vähegi sai, alustades soojaradikast kuni liistudeni lõin pilli tungiga üles ja panin pakkude peale. Keerasin vajaminevad rattad alt ära mõlemalt poolt ja algas külili ajamine.
Praeguseks on järel ainult paljas korjus, millel on ainult paak küljes koos paagikattega ning vähese diislikogusega mis seal veel sees on, aga tuleb seegi ära kätte saada.
Kõik spiraalvedrud olid katki, mõned rohkem, mõned vähem. Ühega sain peaaegu vastu hambaid, aga läks õnneks ja vedru kakkus teisele poole minekut. Tagasilla võtsime maha terves tükis, pärast maas jupeldame nii palju kui miskit vaja on. Supordid on head veel, kettaid on, klotsi on, tagaamordid on head veel. Üldiselt see seal oli heas seisus. Esiosaga on lugu nii et mõned puksid ja asjad olid ka täitsa head, saab veel alla toppida kui väga kitsaks kisub, kuigi targem oleks uus osta. Esisillas on samamoodi, supordid on veel normaalsed, tuleb ainult seismisest vähene korrastamine teha ja silindrid käima saada. Esimesed amordid ei olnud nii head, läksid jõuga vajutades alla ja tulid ise üles ka, aga maru kergelt.
Kere koha pealt, see on mäda.. Ikka nii mäda et annab olla. Oleks ma seda keevitama ja taastama hakanud, siis tööd oleks topelt rohkem, vaata et veel pealegi. Auke ja mädakohti on kõvasti.
Pilte ei olnu nii suures töötuhinas aega teha, eks siis teeb kui masinale käia sisse lööme.
Ebavajaliku saadan kõik metallihunti, tagasillatalad, mädand uksed (ilma igasuguse tehnikata), praegu metalli hind normaalne 3000,- tonn.
Seniks järgmise töönädalani...
Praeguseks on järel ainult paljas korjus, millel on ainult paak küljes koos paagikattega ning vähese diislikogusega mis seal veel sees on, aga tuleb seegi ära kätte saada.
Kõik spiraalvedrud olid katki, mõned rohkem, mõned vähem. Ühega sain peaaegu vastu hambaid, aga läks õnneks ja vedru kakkus teisele poole minekut. Tagasilla võtsime maha terves tükis, pärast maas jupeldame nii palju kui miskit vaja on. Supordid on head veel, kettaid on, klotsi on, tagaamordid on head veel. Üldiselt see seal oli heas seisus. Esiosaga on lugu nii et mõned puksid ja asjad olid ka täitsa head, saab veel alla toppida kui väga kitsaks kisub, kuigi targem oleks uus osta. Esisillas on samamoodi, supordid on veel normaalsed, tuleb ainult seismisest vähene korrastamine teha ja silindrid käima saada. Esimesed amordid ei olnud nii head, läksid jõuga vajutades alla ja tulid ise üles ka, aga maru kergelt.
Kere koha pealt, see on mäda.. Ikka nii mäda et annab olla. Oleks ma seda keevitama ja taastama hakanud, siis tööd oleks topelt rohkem, vaata et veel pealegi. Auke ja mädakohti on kõvasti.
Pilte ei olnu nii suures töötuhinas aega teha, eks siis teeb kui masinale käia sisse lööme.
Ebavajaliku saadan kõik metallihunti, tagasillatalad, mädand uksed (ilma igasuguse tehnikata), praegu metalli hind normaalne 3000,- tonn.
Seniks järgmise töönädalani...