25-03-2010, 09:34 PM
Areneb, viimane aeg on kulunud ainult pleki haljaks ajamisele. Mõni tund veel tööd ja siis plekki lõikama ja omale vajalikule kohale sobitama.
Vahepeal tuli ka ilusa musta masteksikihi alt välja tõsiasi, et eelmine remondimees tabas ära hea lahenduse kuidas kellegile auto kergelt ära teha nii et ära saaks müüa. Esimeses, paremas ukse ja tiiva vahelises kojas oli kasutatud parajalt plekikääridega hakitud juudiplekki ja jälle makrofleksi... Tsinkplekki oli veel keevitatud ka, millele lihtsalt vähesest heeblist aitas, et ära võtta. Auk on umbes sama hea kui teisel pool, kõrvalistuja poolel on seda tööd juba tehtud, aga märksa viisakamalt kuigi mitte kõige paremini. Makrofleksi kogus mis sealt kõik välja on tulnud on meeletu...
Vahepeal sai tegeletud ka põhjale kuuma andmisega, ehk siis eemaldasin kõik tõrva või selle heliisolatsioonimaterjali mis põhjale kantud oli kuna see oli murenenud osadest kohtadest ja all on raudselgelt roostet, siis ei hellitanud ja lasin terve põhja puhtaks. Sain sealt ~poolteist suurt ämbritäit tõrva. Üldmulje on hea, plekil kõva kurundikiht peal, andis seda paari, kolme millimeetrist matti sealt ikka kangutada, nii paari tunni töö. Pärast lõin traatharja ja käia selga ja lõin pleki haljaks, leidsin veel mõningaid üksikuid kohti mis tahavad ära vahetada. Eemaldasin ka istmetalad, puurisin punktkeevitusest lahti, tuleb neid ka parandada ja kuna plekk on just sealt alt mäda, siis oli see ka hea tegu. Istme tagumised kinnitused tuleb ka uued vorpida, homme hakkan nende vanade eemaldamisega tegelema ja uute välja mõtlemisega.
Juhi taga on põhjaga tegelikult üpris halvad lood, põhimõtteliselt paindub seal plekk küllalt hästi kui peale astuda, siis väldin peale seismist ja muud sellist, vastasel korral palju taidlema seal hakata võin lõpetada otsaga kanalis.
Doonorile sai ka kuuri tehtud ja eemaldatud kogu juhtmesüsteem mis sai ka ots otsalt ära märgitud mis kuhu. Seest on roheline ka peaaegu et täiesti tühi, ainult soojendus seisab veel sees. Põhjaga on seal lood veel hullemad. Kärukonksu sain sealt ka korraliku, enda omal on see konks sinna kuidagi väga ebamäärselt paigaldatud, aga nüüd sain vistist ikkagi õige süsteemi ja peaks hakkama kandma rohkem massi kui ainul tagapõlle näol.
Rohelise seisukord:
Doonor: http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/66733941/
Patsient: http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/66732623
Vahepeal tuli ka ilusa musta masteksikihi alt välja tõsiasi, et eelmine remondimees tabas ära hea lahenduse kuidas kellegile auto kergelt ära teha nii et ära saaks müüa. Esimeses, paremas ukse ja tiiva vahelises kojas oli kasutatud parajalt plekikääridega hakitud juudiplekki ja jälle makrofleksi... Tsinkplekki oli veel keevitatud ka, millele lihtsalt vähesest heeblist aitas, et ära võtta. Auk on umbes sama hea kui teisel pool, kõrvalistuja poolel on seda tööd juba tehtud, aga märksa viisakamalt kuigi mitte kõige paremini. Makrofleksi kogus mis sealt kõik välja on tulnud on meeletu...
Vahepeal sai tegeletud ka põhjale kuuma andmisega, ehk siis eemaldasin kõik tõrva või selle heliisolatsioonimaterjali mis põhjale kantud oli kuna see oli murenenud osadest kohtadest ja all on raudselgelt roostet, siis ei hellitanud ja lasin terve põhja puhtaks. Sain sealt ~poolteist suurt ämbritäit tõrva. Üldmulje on hea, plekil kõva kurundikiht peal, andis seda paari, kolme millimeetrist matti sealt ikka kangutada, nii paari tunni töö. Pärast lõin traatharja ja käia selga ja lõin pleki haljaks, leidsin veel mõningaid üksikuid kohti mis tahavad ära vahetada. Eemaldasin ka istmetalad, puurisin punktkeevitusest lahti, tuleb neid ka parandada ja kuna plekk on just sealt alt mäda, siis oli see ka hea tegu. Istme tagumised kinnitused tuleb ka uued vorpida, homme hakkan nende vanade eemaldamisega tegelema ja uute välja mõtlemisega.
Juhi taga on põhjaga tegelikult üpris halvad lood, põhimõtteliselt paindub seal plekk küllalt hästi kui peale astuda, siis väldin peale seismist ja muud sellist, vastasel korral palju taidlema seal hakata võin lõpetada otsaga kanalis.
Doonorile sai ka kuuri tehtud ja eemaldatud kogu juhtmesüsteem mis sai ka ots otsalt ära märgitud mis kuhu. Seest on roheline ka peaaegu et täiesti tühi, ainult soojendus seisab veel sees. Põhjaga on seal lood veel hullemad. Kärukonksu sain sealt ka korraliku, enda omal on see konks sinna kuidagi väga ebamäärselt paigaldatud, aga nüüd sain vistist ikkagi õige süsteemi ja peaks hakkama kandma rohkem massi kui ainul tagapõlle näol.
Rohelise seisukord:
Doonor: http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/66733941/
Patsient: http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/66732623