07-03-2010, 03:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-03-2010, 10:12 AM ja muutjaks oli El`Lango.)
Tervist, siin üks teema. Ostsin Mercedes-Benz, kuna eelmine auto mädanes maha peaaegu. Õnneks sain vana müüdud ja hakkasin uut passima. Kuna raha palju polnud, ei hakkanud uue valimisega kiirustama. Natuke raiskasin mööda Eestit ringi sõites, kuni ühel päeval nägin müügis MB 190. Järgmisel, külmal ja päiksepaistelisel päeval ma helistasin, läksin kohale, panin käima ja lasin autol soojaks käia. Samal ajal pumpasin tagumisi rehve, uurisin autot ja küsitlesin müüjannat ning peale proovisõitu hakkasimegi ostumüügilepingut kirjutama.
Väljalaskeaasta: 1987a algus
Mootor: Kaheliitrine reasneljane diisel
VÕIMSUS: 53 kW
Sisustuse domineerivaks materjaliks on valitud heledamapoolne/seenevärvi riie. Tagumisel istmel on peatoed ja "mugavus" e kokkuklapitav käetugi. Juhiistmel on ka käetugi küljes, kuid see tundub, et hiljem lisatud ning on tumedast riidest. Vinge puitrool ja käigukangi nupp. Puudust tunnen katuseluugist.
Lisadeks parempoolne el. peegel ja õnneks on ka kesklukk.
Küljes teisaldatav kärukonks, mille alguses plaanisin millegipärast maha müüa.
Värv tumepunane(barolo red).
Kere on heas olukorras, preagu tegelen aegamööda roostekohtadega.
Keevitust vajab vasaku esitule alt veidi ning üht tagumist koopaäärt.
Rohkem eriti roostet pole. Autot üleni värvima ei hakka, teen kerged värviparandused.
Mootor käivitub kuni -20 kenasti. Jahedama ilmaga ei ole näinud mõtet autot käima panna. Plokikaanetihend vist lekib õli. Kompressioon silindrites on veel normi piires, kuid kui plokikaanetihendiga tegelema hakkan, saab klapid üle vaadata jms. Alguses tossas ka natuke palju, kuid nüüd väiksemaks see jäänud.
Veermik on tihe, mingeid kolinad pole, pidurid on head.
Tegemisi jagub ja aega läheb. Differentsiaal undab veidi ja lökendab õli täpselt niipalju, kui seda seal veel on. Salongis hetkel istmekatted, juhiiste on ka veidike katki veel.
Vahetamist vajab tuuleklaas, vasakpoolne esilaterna klaas või terve tuli, soojendusnupp ja kojamehemootor. Siis võiks ülevaatusele sõita.
Siiamaani olen vahetanud õli-ja küttefiltri, kohendanud juhtmestikku ning erinevaid liikuvaid mehhanisme määrinud. Kui nüüd soojemaks läheb, hakkan roostega tõsisemalt tegelema. Uuendused kindlasti pildimaterjaliga.
Väljalaskeaasta: 1987a algus
Mootor: Kaheliitrine reasneljane diisel
VÕIMSUS: 53 kW
Sisustuse domineerivaks materjaliks on valitud heledamapoolne/seenevärvi riie. Tagumisel istmel on peatoed ja "mugavus" e kokkuklapitav käetugi. Juhiistmel on ka käetugi küljes, kuid see tundub, et hiljem lisatud ning on tumedast riidest. Vinge puitrool ja käigukangi nupp. Puudust tunnen katuseluugist.
Lisadeks parempoolne el. peegel ja õnneks on ka kesklukk.
Küljes teisaldatav kärukonks, mille alguses plaanisin millegipärast maha müüa.
Värv tumepunane(barolo red).
Kere on heas olukorras, preagu tegelen aegamööda roostekohtadega.
Keevitust vajab vasaku esitule alt veidi ning üht tagumist koopaäärt.
Rohkem eriti roostet pole. Autot üleni värvima ei hakka, teen kerged värviparandused.
Mootor käivitub kuni -20 kenasti. Jahedama ilmaga ei ole näinud mõtet autot käima panna. Plokikaanetihend vist lekib õli. Kompressioon silindrites on veel normi piires, kuid kui plokikaanetihendiga tegelema hakkan, saab klapid üle vaadata jms. Alguses tossas ka natuke palju, kuid nüüd väiksemaks see jäänud.
Veermik on tihe, mingeid kolinad pole, pidurid on head.
Tegemisi jagub ja aega läheb. Differentsiaal undab veidi ja lökendab õli täpselt niipalju, kui seda seal veel on. Salongis hetkel istmekatted, juhiiste on ka veidike katki veel.
Vahetamist vajab tuuleklaas, vasakpoolne esilaterna klaas või terve tuli, soojendusnupp ja kojamehemootor. Siis võiks ülevaatusele sõita.
Siiamaani olen vahetanud õli-ja küttefiltri, kohendanud juhtmestikku ning erinevaid liikuvaid mehhanisme määrinud. Kui nüüd soojemaks läheb, hakkan roostega tõsisemalt tegelema. Uuendused kindlasti pildimaterjaliga.
201 202 124 210