24-02-2010, 08:59 PM
Mootor maas, kere õues, numbrid küljest kakutud ja varsti läheb roolivõimu lahti harutamiseks.
Järgmiseks on vaja natukene raha teha ja kere sisse ajada, saab mootoriruumile natuke värskendust teha ja viimaks ka sinna midagi vahele. Ei tea kas bensaka vedrud peavad sellele raskusele vastu, mootoripadjad tuleb igatahes uued hankida, üks on totaalselt katki, teine minemas, samas on keegi ka käpa poldi keeramisega nii kõvasti vaeva näinud, et kuuskandi ots on sinna sisse ära murtud.. Egas midagi, tuleb padi ümbert ära hakkida ja polt väevõimuga ära võtta.
Nüüd kaalun vaikselt tõsiasja, kas visata terve juhtmesüsteem ümber või teha proovi lihtsalt ise vedades. Viimane tuleks enamvähem porno aretus, diislil on kõik juhtmed terved, lülitid töötavad, tuled põlevad, makk mängib ja küünlad ning relee on ka olemas. Paras aretamine tuleb, aga ma usun et natuke parem variant on juhtmestik ümber visata. Neid nii palju ka ei ole, et midagi meeles ei püsi või ei tea kuhu käib (võib ka aretada sildisüsteemi) + pole üksgi juhe katki ega murenenud ja katted on ka täiesti terved. Pistikud paistavad ka terved. Mersul muidu head pistikud, suure pinnaga, mitte mingid väiksed juuksekarvad, pole muret et ära murduvad või oksüdeeruvad.
Järgmiseks on vaja natukene raha teha ja kere sisse ajada, saab mootoriruumile natuke värskendust teha ja viimaks ka sinna midagi vahele. Ei tea kas bensaka vedrud peavad sellele raskusele vastu, mootoripadjad tuleb igatahes uued hankida, üks on totaalselt katki, teine minemas, samas on keegi ka käpa poldi keeramisega nii kõvasti vaeva näinud, et kuuskandi ots on sinna sisse ära murtud.. Egas midagi, tuleb padi ümbert ära hakkida ja polt väevõimuga ära võtta.
Nüüd kaalun vaikselt tõsiasja, kas visata terve juhtmesüsteem ümber või teha proovi lihtsalt ise vedades. Viimane tuleks enamvähem porno aretus, diislil on kõik juhtmed terved, lülitid töötavad, tuled põlevad, makk mängib ja küünlad ning relee on ka olemas. Paras aretamine tuleb, aga ma usun et natuke parem variant on juhtmestik ümber visata. Neid nii palju ka ei ole, et midagi meeles ei püsi või ei tea kuhu käib (võib ka aretada sildisüsteemi) + pole üksgi juhe katki ega murenenud ja katted on ka täiesti terved. Pistikud paistavad ka terved. Mersul muidu head pistikud, suure pinnaga, mitte mingid väiksed juuksekarvad, pole muret et ära murduvad või oksüdeeruvad.