22-02-2010, 09:57 AM
Viimaste postituste ja mõtteavalduste valguses tundub, et meie foorumisse on tekkinud taas üks kõvataja. Palun adminnidel kaaluda selle teema liigutamist huumorirubriiki.
Võta siis juba rooli- ja pidurivõimud ka maha - ka need söövad tundlikkust ja täpsust vähemaks... Ahjaa, ära heliisolatsiooni unusta - see neelab sajaprotsendilise juhtimistäpsuse ja -elamuse saamiseks nii vajalikku audiotagasisidet. Kindlasti tuleb teha vähemat 80 mm madaldus vedrude lõikamise teel ning tasuks kaaluda vähemalt 18" velgi - rehviseina kõrgus ja juhtimistäpsus on pöördvõrdelises seoses!
Kui Sinu tuttav sõitis ABSi pärast oma maasturi puusse, siis on ta lihtsalt oinas. Sry, kuid ta jättis seega kasutamata nii auto eripärast tulenevad kui rataste pöörlemise antava eelise.
Kui see karpa ei tööta tõusva sisselaskega, siis ei aita ka horisontaalne kanal. Ja langeva kanali jaoks seal ruumi pole. Seega tuleb teha mootorikattesse ava karburaatori ja langeva sisselaske tarvis. Ühtlasi tasuks kaaluda ka kompressorimulaazi paigadamist - respekki peaks kõvasti andma.
Võta siis juba rooli- ja pidurivõimud ka maha - ka need söövad tundlikkust ja täpsust vähemaks... Ahjaa, ära heliisolatsiooni unusta - see neelab sajaprotsendilise juhtimistäpsuse ja -elamuse saamiseks nii vajalikku audiotagasisidet. Kindlasti tuleb teha vähemat 80 mm madaldus vedrude lõikamise teel ning tasuks kaaluda vähemalt 18" velgi - rehviseina kõrgus ja juhtimistäpsus on pöördvõrdelises seoses!
Kui Sinu tuttav sõitis ABSi pärast oma maasturi puusse, siis on ta lihtsalt oinas. Sry, kuid ta jättis seega kasutamata nii auto eripärast tulenevad kui rataste pöörlemise antava eelise.
Kui see karpa ei tööta tõusva sisselaskega, siis ei aita ka horisontaalne kanal. Ja langeva kanali jaoks seal ruumi pole. Seega tuleb teha mootorikattesse ava karburaatori ja langeva sisselaske tarvis. Ühtlasi tasuks kaaluda ka kompressorimulaazi paigadamist - respekki peaks kõvasti andma.
MargusPts Kirjutas:ABS-i võtan kah maha ,kui aega tekib .