21-02-2010, 10:57 PM
python Kirjutas:Uskumatu lugu ikka...See oli ca 15 aastat tagasi, kui arvati, et elektroonika on saadanast. Mõni elab ikka veel selles ajas.Mhh ,25k eest saab juba korraliku auto .Ning kas sa garanteerid et see süsteem töötab vähemalt 2 aastat probleemi vabalt et ei pea kätt külge panema ???ma ei usu . Mul tuli lihtsalt tahtmine ja uudisimu sellist asja teha .Ütle kes on proovinud sellele karpat peale panna ja pole tööle saanud ?Kui oleks info kuskil netis selle kohta ,et EI saa ümber teha siis ma ei teeks .Aga selle kohta infot ma pole leidnud .Ma ise kah ei garanteeri ,et see 100 protsenti hästi töötab .Palju enam puudu ei jäänud et töötaks korralikult ,sai sõita ja kõik ,aga tühikäik vahepeal muutus ja alati ei läinud laksust pöördesse .Tuleb veel katsetada ja neid vaakum torusid vahetada .
Sisselaske kollektori pikkus ja läbimõõt on MB inseneride poolt täpselt välja avutatud ja selle muutmisega muudad sa terve mootori tööd. Katsu guugeldada "runner lenght" näiteks.
Ma ise ei leia mitte ühtegi põhjust miks karburaator on töökindlam ja säästlikum. K-jet on jah kiviajast ja kallis remontida ning kütusekulu sellega on suur. Universaalsed proge ajud mis juhivad kütte ja süüte süsteemi hakkavad 3-4 tuhandest pihta. Kui kõik ülejaanud osad ja seadistus juurde siis peaks ca 25k kogu kupatus olema. Sellega saad sa ökonoomsema ja võimsama mootori. Kuna neti sa kasutada oskad siis nende paigaldamise juhisedi ja knowhaud ei tohiks raske üles leida.
Kui sa teaks mis selle auto ajalugu on olnud ,seda autot on mult 2 korda ära varastatud ,politsei on taga ajanud ja isegi tulistanud .Postimehes oli isegi artikkel .Rääkimata eelmisest omanikust.Kuuliaugud on kah alles.Nii et mul pole midagi kaotada kah samuti ,kui karpa ei toimi siis ei toimi ,pole vaja kohe kriitikat.