21-02-2010, 09:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-02-2010, 09:23 PM ja muutjaks oli python.)
Uskumatu lugu ikka...See oli ca 15 aastat tagasi, kui arvati, et elektroonika on saadanast. Mõni elab ikka veel selles ajas.
Sisselaske kollektori pikkus ja läbimõõt on MB inseneride poolt täpselt välja avutatud ja selle muutmisega muudad sa terve mootori tööd. Katsu guugeldada "runner lenght" näiteks.
Ma ise ei leia mitte ühtegi põhjust miks karburaator on töökindlam ja säästlikum. K-jet on jah kiviajast ja kallis remontida ning kütusekulu sellega on suur. Universaalsed proge ajud mis juhivad kütte ja süüte süsteemi hakkavad 3-4 tuhandest pihta. Kui kõik ülejaanud osad ja seadistus juurde siis peaks ca 25k kogu kupatus olema. Sellega saad sa ökonoomsema ja võimsama mootori. Kuna neti sa kasutada oskad siis nende paigaldamise juhisedi ja knowhaud ei tohiks raske üles leida.
Sisselaske kollektori pikkus ja läbimõõt on MB inseneride poolt täpselt välja avutatud ja selle muutmisega muudad sa terve mootori tööd. Katsu guugeldada "runner lenght" näiteks.
Ma ise ei leia mitte ühtegi põhjust miks karburaator on töökindlam ja säästlikum. K-jet on jah kiviajast ja kallis remontida ning kütusekulu sellega on suur. Universaalsed proge ajud mis juhivad kütte ja süüte süsteemi hakkavad 3-4 tuhandest pihta. Kui kõik ülejaanud osad ja seadistus juurde siis peaks ca 25k kogu kupatus olema. Sellega saad sa ökonoomsema ja võimsama mootori. Kuna neti sa kasutada oskad siis nende paigaldamise juhisedi ja knowhaud ei tohiks raske üles leida.