16-02-2010, 05:27 PM
v6sa Kirjutas:Ma kaldun arvama, et viimase otsa karpad ei ole ei töökindlamad ega lihtsamad, kui seda on KE-JET. Küll aga kapriissemad ja nõudlikumad kütuse suhtes (prügi ja saasta ladestumine kanalitesse). Ning keegi neid remontida-hooldada ei taha - nagu KE-JETtigi.Ütleme nii ,et see karpa on suht lollikindel ja töökindel .Siis muidugi kui on mingi hiina toode ,siis võib kergesti katki minna ja sada viga tulla .Ma ostsin ikka uue , kalli ja tuntud firma oma .Sellist mure mul küll kindlasti nüüd ei tule, et kanalid kinni jäävad .Ega see pole veneauto kuhu valatakse igat sodi sisse mida kätte saadaks .Filtrid vahel siis ei satu ükski tükike karpasse ja vaevalt et paakigi satub
Vanemast lihtkarburaatorist ei saa aga üheaegselt minekut ja madalat kütusekulu kätte. Rääkimata sellest, et mootorit toidetaks kogu pöörete vahemikus hästi.
Kiirendusautod pole tänavaliikluseks just sobilikud - hea täisvõimsuse ohvriks on toodud nii tühikäik kui kütusekulu. Külmkäivitusest ma pigem ei räägi...
Aga ülemise otsa mats on muidugi võimas...
Muide, üsna tihti häälestatakse karburaatorit ka kiirendustel elektroonilise gaasianalüsaatori abi. Ning paljudel lühemaid aegu sõitvatel maisnatel on peal nii lambda kui dataloger - jällegi elektroonika.
Aga ülaltoodu on nokkimine - ma ootan huviga, kuidas see projekt edeneb. Iseenesest peaks sobivaid karburaatoreid romulates leiduma ja kui see mootor hakkab rahuldavalt käima, siis oleks sellise ümberehituse huvilisi ilmselt küllalt patoloogiliste pritsefoobide hulgas.
Külmkäivutusega ei tule samuti mingit probleemi .Tooreka panen trossiga armatuurlauda, seal kus tulede lüliti .