16-02-2010, 12:34 AM
MargusPts Kirjutas:Karpa kestab ikka päris kaua võrreldes kui pritse .Ning miks siis kiirendus autod kasutavad karpat ?Miks mitte sissepritset ?Ühegi Ameerika caatri ega laeva ,paadi mootoril pole sissepritse süsteemi .Mida sa teha saad keset järve kui mingi elektroonika vidin üles ütleb Midagi ei tee .Karpa on vähenalt lollikindel .Karpa maksis jah palju , saab ise häälestada kruvikeerajaga pole vaja mingeid kalleid arvuteid millega timmida Bensu pumpa on väga kerge panna ,kapoti all on piisavalt ruumi ,uued racingu pumbad on päris pisikesed .
Kiirendus autodel on küttekulu viimasel kohal, ja mitte kõigil kiirendus autodel pole karpa. Korras pritsega masinad on tehase andmete järgi ökomad ja suurema võimsusega kui karpaga masinad. Kuigi jah vaieldamatult on see KE-JET kiviaegne pritsung, ei saa aru miks MB seda niikaua kasutas kui konkurentidel tulid juba 80a. alguses elektroonilised pritsungid.
Päris ilma elektroonikata siiski hakkama ei saa, vähemalt häälestamiseks vajalik, või kavatsed iga kruvi pöörde järel küünalde värvi kontrollida? Lambdaga oleks lihtsam.
Kui oled pumba kätte saanud kirjuta siiagi, jälgime huviga kuidas seline asi areneb.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
If you want to make God laugh, tell him your future plans