15-02-2010, 10:08 PM
v6sa Kirjutas:Ja karburaator ei või tuksi minna?Karpa kestab ikka päris kaua võrreldes kui pritse .Ning miks siis kiirendus autod kasutavad karpat ?Miks mitte sissepritset ?Ühegi Ameerika caatri ega laeva ,paadi mootoril pole sissepritse süsteemi .Mida sa teha saad keset järve kui mingi elektroonika vidin üles ütleb Midagi ei tee .Karpa on vähenalt lollikindel .Karpa maksis jah palju , saab ise häälestada kruvikeerajaga pole vaja mingeid kalleid arvuteid millega timmida Bensu pumpa on väga kerge panna ,kapoti all on piisavalt ruumi ,uued racingu pumbad on päris pisikesed .
Ma saan aru ehitamise tuhinast ja mul on huvitav seda jälgida. Kuid eeldused on natuke vildakad... Aga vaatame, äkki ma korrigeerin oma suhtumist teema arenedes.
Mis see karburaator ukse taga maksis? Ma pakun, et mitte vähem, kui 5 kilo. Mis on töötava kasutatud mootori hind, mil küljes korras pritse...
Ahjaa, kes selle karburaatori ära häälestab?
Muidu sile ja viisakas kube näikse olevat.
Küsimus tehniliselt poolelt: kas odavam ja lihtsam ei oleks trassi rõhuregulaator paigaldada? Suvalise pumba aretamine skeemi pole ju ka bolt-on.