10-02-2010, 10:26 PM
Vahepeal juhtus selline asi. Teisipäeva keskpäeval, väike kõne, küll hakkivas versioonis kuna levi polnud ja kuskil kolme kanti olime Võru poole teel.
Võrust tõin rohelise doonori, tumeroheline 79' aasta sedaan, läbisõidetud rehvidekogust ja õlivahetusi öelda ei oska, aga masinat on nii palju vähemalt, et mootor on peal koos ülejäänu sinnakuuluvaga, 2350ccm rida 4 diiselmootor ilma föönita.
Masinal on hele sisu, juhi istmel on ka käetugi, istmed katki ei ole, ei nagise, koguaeg ilmselt omanud katteid. Taga samamoodi katted ja minu õnneks on tal olemas ka turvavööd. Seest on auto esmapilgul puhas, kuigi pilk toimus suht hämaraga.
Nii palju ma temast tean veel, et pidurid töötavad ja sees on originaalmakk (vist) mis isegi häält teeb läbi armatuuris olevate originaalkõlarite ilmselt.
Üks feature mis veel avastasin, et autol on katuseluuk, see vist enamikel peal, aga miks seda minu sinisel ei ole...
Rehv on all, peab õhku, korralik talverehv veel, dokumendid enda käes, lepingud asjad tehtud ja üks ja ainus võti mis ka väidetavalt oli üks ja ainus on ka süütelukus hetkel.
Kere poolest on auto hästi mäda, pean taastamist liiga kulukaks protsessiks ja kere peaks hetkeste arvutuste poolt leidma oma tee kuusakoski või mõne muu rauakokkuostja platsis. Ukse aluääred on samamoodi roostes, hea et veel liiste kinni hoiab, karpidest ei tea, näpp otseselt läbi ei läinud ja midagi paremat ei olnud millega proovida nii kohe.
Pilte jagada, hetkel ei ole, aga kui kätte jõuab reede ja ehk läheb selle diisli käivitamisprotsessi alguseks, siis proovin fotoka ka kaasa haarata.
Reedeni!
Võrust tõin rohelise doonori, tumeroheline 79' aasta sedaan, läbisõidetud rehvidekogust ja õlivahetusi öelda ei oska, aga masinat on nii palju vähemalt, et mootor on peal koos ülejäänu sinnakuuluvaga, 2350ccm rida 4 diiselmootor ilma föönita.
Masinal on hele sisu, juhi istmel on ka käetugi, istmed katki ei ole, ei nagise, koguaeg ilmselt omanud katteid. Taga samamoodi katted ja minu õnneks on tal olemas ka turvavööd. Seest on auto esmapilgul puhas, kuigi pilk toimus suht hämaraga.
Nii palju ma temast tean veel, et pidurid töötavad ja sees on originaalmakk (vist) mis isegi häält teeb läbi armatuuris olevate originaalkõlarite ilmselt.
Üks feature mis veel avastasin, et autol on katuseluuk, see vist enamikel peal, aga miks seda minu sinisel ei ole...
Rehv on all, peab õhku, korralik talverehv veel, dokumendid enda käes, lepingud asjad tehtud ja üks ja ainus võti mis ka väidetavalt oli üks ja ainus on ka süütelukus hetkel.
Kere poolest on auto hästi mäda, pean taastamist liiga kulukaks protsessiks ja kere peaks hetkeste arvutuste poolt leidma oma tee kuusakoski või mõne muu rauakokkuostja platsis. Ukse aluääred on samamoodi roostes, hea et veel liiste kinni hoiab, karpidest ei tea, näpp otseselt läbi ei läinud ja midagi paremat ei olnud millega proovida nii kohe.
Pilte jagada, hetkel ei ole, aga kui kätte jõuab reede ja ehk läheb selle diisli käivitamisprotsessi alguseks, siis proovin fotoka ka kaasa haarata.
Reedeni!