07-02-2010, 06:49 PM
Tänane lõunapoolik krõbedas külmas ja väikeses lumesajus möödus jälle vandudes ja mõeldes kuidas miski asi küljest ära käib jne.
Mis ma siis avastasin. Juhi istme sain eemaldatud, esmamulje ei olnudki nii halb kui arvasin, täitsa kobe ainult jälle makrofleksikogu. Hilisemal uurimisel suutsin ka sinna ikka päris hea mitmest kohast kruvikeeraja läbi lüüa. Seega tuleb ka juhi istmealust keevitama asuda. Armatuuri eemaldades ja paremal kohal istudes pea armatuuri all sai selgeks, et seina tuleb ka uuesti keevitada. Keegi on seda juba keevitanud, aga kas on viitsimiset puudu jäänu või midagi, igatahes käia ei ole üksgi keevituskoht näinud, ega ka õli. Masteks oli õnneks veel olemas, muidu vahiks ma sealt ka kuidas ilmaga väljas lood on, aknast vaatamisest peaks ju piisama.
Armatuur ei taha üldse ära tulla ja rooli tagant ei saa ma ühte karpi miskipärast kätte ja pool tundi vähemalt nuputasin ka kangutasin esitulede pealülitit küljest ära, aga see jäi ikka omale kohale. Keskkonsool on ka maru jonnakas miskipärast, õigemini soojuse lülitite armatuur, see ei taha ka üldse liikuda, ei kummagile poole, ometi ei ole ma ühtegi üleliigset kruvi veel avastanud mida ma laht ei keeranud.
Juhtmeid, juhtmeid ja veelkord juhtmeid sai sealt põhja pealt ikka päris palju ära kakutud, küll on nad teibitud ja rulli keeratud, enamasti ikka helisüsteemi paigaldamiseks.
Keegi on soojaradikakorpust ka relakaga puudutanud ja sealt oma 3*10cm jupi välja lõiganud, ei tea milleks.
Mõned lülitid, mis olid armaturi küljes ei oma üldse tähtsust, kuna pole absoluutselt millegagi ühenduses, pärast tuleb ette võtta elektriskeem ja kõik juhtmed kriitilise pilguga üle kabistada. Samas ühte pundart nägin ka roti või kellegi poolt närituna, üks pruun massijuhe oli talle hirmsalt meeldinud.
Mis ma siis avastasin. Juhi istme sain eemaldatud, esmamulje ei olnudki nii halb kui arvasin, täitsa kobe ainult jälle makrofleksikogu. Hilisemal uurimisel suutsin ka sinna ikka päris hea mitmest kohast kruvikeeraja läbi lüüa. Seega tuleb ka juhi istmealust keevitama asuda. Armatuuri eemaldades ja paremal kohal istudes pea armatuuri all sai selgeks, et seina tuleb ka uuesti keevitada. Keegi on seda juba keevitanud, aga kas on viitsimiset puudu jäänu või midagi, igatahes käia ei ole üksgi keevituskoht näinud, ega ka õli. Masteks oli õnneks veel olemas, muidu vahiks ma sealt ka kuidas ilmaga väljas lood on, aknast vaatamisest peaks ju piisama.
Armatuur ei taha üldse ära tulla ja rooli tagant ei saa ma ühte karpi miskipärast kätte ja pool tundi vähemalt nuputasin ka kangutasin esitulede pealülitit küljest ära, aga see jäi ikka omale kohale. Keskkonsool on ka maru jonnakas miskipärast, õigemini soojuse lülitite armatuur, see ei taha ka üldse liikuda, ei kummagile poole, ometi ei ole ma ühtegi üleliigset kruvi veel avastanud mida ma laht ei keeranud.
Juhtmeid, juhtmeid ja veelkord juhtmeid sai sealt põhja pealt ikka päris palju ära kakutud, küll on nad teibitud ja rulli keeratud, enamasti ikka helisüsteemi paigaldamiseks.
Keegi on soojaradikakorpust ka relakaga puudutanud ja sealt oma 3*10cm jupi välja lõiganud, ei tea milleks.
Mõned lülitid, mis olid armaturi küljes ei oma üldse tähtsust, kuna pole absoluutselt millegagi ühenduses, pärast tuleb ette võtta elektriskeem ja kõik juhtmed kriitilise pilguga üle kabistada. Samas ühte pundart nägin ka roti või kellegi poolt närituna, üks pruun massijuhe oli talle hirmsalt meeldinud.