17-01-2010, 09:47 PM
Sai see nädalavahetus ka midagi tehtud, ikka lammutustööd.
Eemaldatud sai igasugu isolatsiooni, kõik ebavajalik garaazi sooja kantud. Tekib üks mersunurk, kuhu ma kõik oma pudi-padi ära vean. Osad plastid on puruks, mõras või hoopis kahest jupist. Istmed on natuke määrdunud, selja osalt on natuke narmendama ka hakanud, aga need tööd annab kellegile naisosanikule, emale näiteks.
Pagasnikut koristades ja plastidest puhastamise käigus nägin, et autol on topeltantenn, üks originaal elektriline, mis on ilmselt ära murtud või ma ei tea mis tehtud, aga osavalt oli ta plasti taha ära peidetud. Samuti nägin, et mõlemal poolel on vahetatud tagatiibu, kas on masin matsus olnud või on lihtsalt roostes olnud mingi aeg. Masteks oli igastahes korralikult mõlemal pool peal, roostet kuskil ei paistnud ja jääb üle teha ainult õlitus nendesse kohtadesse. Kärukonksu tuledega on küll keegi kõvat vaeva näinud, tinutanud, juhtmeid vedanud ja paigutanud, et tagatulesid kätte saada, pidin ma need juhtmed kahjuks puruks lõikama, aga hiljem on neid võimalik värvi järgi kokku panna. Mass tuleb viia ikka normaalsesse kohta, mitte varuratta kinnitusplaadi alla. Varurattakoopa põhi on ka katsudes natuke kohmetu, äkki tahab tegemist. Kunagi on selle auto omanik olnud vist keegi kõva ehitusmees, liivapaberit ja selle jäänuseid oli tagantosast päris kõvasti leida ja see paber polnud just mitte kõige peenem, nii 60'ne või nii.
Sees koristades, taga tuleb vist teha natuke täiendust, osta paar head meetrit vilti ja liimi, kuna vana vilt on pooleldi ära vettinud ja taga aknalaua papp tuleb vist uus teha, kuna keegi on seda tjuuninud kõlariakudega. Kas seal kohtades peavad päriselt ka kõlarid olema, igatahes mingi väike süvend seal sees oli, nagu kõlarikasti jaoks. Seest, tagaosa on üldiselt heas korras, põhi on samamoodi mustaks võõbatud korrotõrjevahenditega, aga kõrvalistuja jalgealusega on natuke hapumad lood. Nimelt on seal otsast, jalgade toeosast kuni istme alla välja roostene. Terve plekk tuleb välja vahetada, samamoodi karp. Juhi poolele ma kiigata ei jõudnud, kuna vilt oli lihtsalt kinni külmunud. Kunagi tuleb välja võtta ka armatuur, kui juba isolatsiooni parandamiseks läheb, siis saab tulemüür ka omale vastava koguse isolatsiooni. Eks seda näha ole, kas pigimati näol, spetsiaalse helisummutaja näol või lihtsalt vilt+liim.
Kindalaeka klapp ei taha ka hästi kinni jääda, peab kaasa aitama, kas see on neil mingi tüüpviga?
Juhtmeid ja muid asju, mida on veetud mööda autot leidsin igatahes kõvasti, väga sitasti veetud poldud isegi, kõik oli korralikult mattide all ja ära peidetud, otsad tinutatud ja jätkukohti polnud kokkukeeramise näol.
Pilte jõudsin ka natuke maalida:
Lammutamistööd veel on, vaibad vaja maast lahti saada ja konsoolid välja kakkuda. Kui doonori toon, siis saab selle kohe garaazi sisse lükatud ja süda välja lõigatud, siis jääb see süda aega ootama, kuna motooriruumi korrastatakse. Uksed tuleb ka eest ära lammutada, polstrid maha võtta ja sisemust uurida. Osadel ustel on vahetatud ukse alumisi ääri, juhi poolel nagu seda tähele ei pand, et midagi tehtud oleks.
Eemaldatud sai igasugu isolatsiooni, kõik ebavajalik garaazi sooja kantud. Tekib üks mersunurk, kuhu ma kõik oma pudi-padi ära vean. Osad plastid on puruks, mõras või hoopis kahest jupist. Istmed on natuke määrdunud, selja osalt on natuke narmendama ka hakanud, aga need tööd annab kellegile naisosanikule, emale näiteks.
Pagasnikut koristades ja plastidest puhastamise käigus nägin, et autol on topeltantenn, üks originaal elektriline, mis on ilmselt ära murtud või ma ei tea mis tehtud, aga osavalt oli ta plasti taha ära peidetud. Samuti nägin, et mõlemal poolel on vahetatud tagatiibu, kas on masin matsus olnud või on lihtsalt roostes olnud mingi aeg. Masteks oli igastahes korralikult mõlemal pool peal, roostet kuskil ei paistnud ja jääb üle teha ainult õlitus nendesse kohtadesse. Kärukonksu tuledega on küll keegi kõvat vaeva näinud, tinutanud, juhtmeid vedanud ja paigutanud, et tagatulesid kätte saada, pidin ma need juhtmed kahjuks puruks lõikama, aga hiljem on neid võimalik värvi järgi kokku panna. Mass tuleb viia ikka normaalsesse kohta, mitte varuratta kinnitusplaadi alla. Varurattakoopa põhi on ka katsudes natuke kohmetu, äkki tahab tegemist. Kunagi on selle auto omanik olnud vist keegi kõva ehitusmees, liivapaberit ja selle jäänuseid oli tagantosast päris kõvasti leida ja see paber polnud just mitte kõige peenem, nii 60'ne või nii.
Sees koristades, taga tuleb vist teha natuke täiendust, osta paar head meetrit vilti ja liimi, kuna vana vilt on pooleldi ära vettinud ja taga aknalaua papp tuleb vist uus teha, kuna keegi on seda tjuuninud kõlariakudega. Kas seal kohtades peavad päriselt ka kõlarid olema, igatahes mingi väike süvend seal sees oli, nagu kõlarikasti jaoks. Seest, tagaosa on üldiselt heas korras, põhi on samamoodi mustaks võõbatud korrotõrjevahenditega, aga kõrvalistuja jalgealusega on natuke hapumad lood. Nimelt on seal otsast, jalgade toeosast kuni istme alla välja roostene. Terve plekk tuleb välja vahetada, samamoodi karp. Juhi poolele ma kiigata ei jõudnud, kuna vilt oli lihtsalt kinni külmunud. Kunagi tuleb välja võtta ka armatuur, kui juba isolatsiooni parandamiseks läheb, siis saab tulemüür ka omale vastava koguse isolatsiooni. Eks seda näha ole, kas pigimati näol, spetsiaalse helisummutaja näol või lihtsalt vilt+liim.
Kindalaeka klapp ei taha ka hästi kinni jääda, peab kaasa aitama, kas see on neil mingi tüüpviga?
Juhtmeid ja muid asju, mida on veetud mööda autot leidsin igatahes kõvasti, väga sitasti veetud poldud isegi, kõik oli korralikult mattide all ja ära peidetud, otsad tinutatud ja jätkukohti polnud kokkukeeramise näol.
Pilte jõudsin ka natuke maalida:
Lammutamistööd veel on, vaibad vaja maast lahti saada ja konsoolid välja kakkuda. Kui doonori toon, siis saab selle kohe garaazi sisse lükatud ja süda välja lõigatud, siis jääb see süda aega ootama, kuna motooriruumi korrastatakse. Uksed tuleb ka eest ära lammutada, polstrid maha võtta ja sisemust uurida. Osadel ustel on vahetatud ukse alumisi ääri, juhi poolel nagu seda tähele ei pand, et midagi tehtud oleks.