11-01-2010, 12:21 AM
Tagumisi lansekaid pole ma jõudnud veel uurida ja katete alla piiluda, kuna töötasin põhimiselt eespool, aga tagaosa paistab üldiselt väga heas korras veel. Istmeid välja kakkudes uurisin rattakoopaid, need olid veel korraliku värvi all ja roostest polnud jälgegi. Pagasiluuk oli küll seest musta krundi all, ilmselt vahetatud kunagi.
Muide, et traktori mootor salgonis olemist, ehk rääkimist maantekiirusel ära ei summutaks, siis peab ilmselt hakkama mõtlema ka mingisuguse heliisolatsiooni paigaldamisele.
Kas need tiivad on kokku keevitatud või ma ei tea, igatahes mina sealt nagu ühtegi kruvi ei leidnud, isegi mutter, kustkohast peaks see plekijupp ära tulema õnnestus mul puruks keerata.
Tööd on nüüdsete arusaamadega ise ka aru saades, et kõvasti, võib küll väljast malbe paista, aga kui sissepoole minna, siis on tööd nii et tapab.
Nii ilusaks see 123 vist ei saa kui Sinu oma, aga sõitma tahan ma ta igatahes panna, mis ei tähenda ainult seda, et tõstan mootori peale ja rass, annan tuld.
Muide, et traktori mootor salgonis olemist, ehk rääkimist maantekiirusel ära ei summutaks, siis peab ilmselt hakkama mõtlema ka mingisuguse heliisolatsiooni paigaldamisele.
Kas need tiivad on kokku keevitatud või ma ei tea, igatahes mina sealt nagu ühtegi kruvi ei leidnud, isegi mutter, kustkohast peaks see plekijupp ära tulema õnnestus mul puruks keerata.
Tööd on nüüdsete arusaamadega ise ka aru saades, et kõvasti, võib küll väljast malbe paista, aga kui sissepoole minna, siis on tööd nii et tapab.
Nii ilusaks see 123 vist ei saa kui Sinu oma, aga sõitma tahan ma ta igatahes panna, mis ei tähenda ainult seda, et tõstan mootori peale ja rass, annan tuld.
V@hh Kirjutas:Pandud kunagi omal 123 universaalile 124 2 liitrine diisel koos neljase manukastiga. Oli diislitest ja kogu moos.Ehk siis ei pidanud läbima ei ühtegi ekspertiisi ja ei pidanud kirjutama ka projekti, ega andma neile iganädalast/kuist pildimaterjali. Ise lähen vist ikkagi lihtsamat ja kindlamat teed.