10-01-2010, 09:45 PM
Nii, tänase päeva võib lugeda osaliselt kordaläinuks. Alustasin näppude määrimist, seekord eestpoolt.
Koorisin Mercedes-Benz ihu natuke paljamaks, et teda oleks kunagi hõlpsam liigutada ja nagunii tuleb käiku väike roostetõrjeprotsess ja osaliselt või tervenisti ülevärvimine kuna praegune on liiga ära pleekinud ja eelmine värvitöömees on natuke lohakas olnud.
Eemaldasin kapoti ja esituled, siis uurisin natuke kõvalistujapoolset külge ja see tundub nagu üldse halvemas olukorras kui juhipoolne. Seal on kõvasti rohkem roostet kui teisel pool, samas leidsin makrofleksi ja avastasin, et keegi pole viitsinud eriti katmisega vaeva näha ja on ka stange aluse võre üle võõbanud.
Kuna ilm ei soosi väljastöötamist (garaaž on küll olemas, aga ilma mootorita on seda halb kasutada) ja maru ruttu läks pimedaks, siis ei jõudnud midagi erilist teha ja kakkusin rohelise presendi üle masina. Panin ka lauad pikuti üle, et present katust ei puudutaks, muidu see hakkab niiskust korjama, kuigi külmaga midagi tegelikult toimuma ei peaks.
Pildimaterjal:
Küsimus, kas esitiivad peavadki alt koos olema, või on see mingi viga? Tiivad tuleb igatahes kunagi küljest ära kakkuda ja koobaste olukorda kontrollida ning tiivaääri töödelda.
Koorisin Mercedes-Benz ihu natuke paljamaks, et teda oleks kunagi hõlpsam liigutada ja nagunii tuleb käiku väike roostetõrjeprotsess ja osaliselt või tervenisti ülevärvimine kuna praegune on liiga ära pleekinud ja eelmine värvitöömees on natuke lohakas olnud.
Eemaldasin kapoti ja esituled, siis uurisin natuke kõvalistujapoolset külge ja see tundub nagu üldse halvemas olukorras kui juhipoolne. Seal on kõvasti rohkem roostet kui teisel pool, samas leidsin makrofleksi ja avastasin, et keegi pole viitsinud eriti katmisega vaeva näha ja on ka stange aluse võre üle võõbanud.
Kuna ilm ei soosi väljastöötamist (garaaž on küll olemas, aga ilma mootorita on seda halb kasutada) ja maru ruttu läks pimedaks, siis ei jõudnud midagi erilist teha ja kakkusin rohelise presendi üle masina. Panin ka lauad pikuti üle, et present katust ei puudutaks, muidu see hakkab niiskust korjama, kuigi külmaga midagi tegelikult toimuma ei peaks.
Pildimaterjal:
Küsimus, kas esitiivad peavadki alt koos olema, või on see mingi viga? Tiivad tuleb igatahes kunagi küljest ära kakkuda ja koobaste olukorda kontrollida ning tiivaääri töödelda.