07-01-2010, 10:16 PM
Kes teab kuna seda müüma hakatakse, enne tuleb temasse palju minu kätt mängu ja tuleb ka poole kohaga automehhaaniku kätt mängu.
Hetkel pean plaani, mis mootor, milliselt autolt ja kuidas kõik käima hakkab.
Keegi oli mootoriruumi installeerinud Fordi aknapesupaagi, huvitav milleks. Radikast oli ka ainult radikakork mälestuseks jäetud.
Kõige helgem saaga oleks mootorivahetusel, kus ma toon omale õlidoonori, vajalik masin on valmis ka vaadatud, ehk näkkab ja ei müüda varem ära. Vahetada tuleb kõvasti, mootor peale, kkast, sild ja osaline juhtmesüsteem. (Keegi oli ka pagasnikus massi väga huvitava koha peale pand)
Põhja alla pole tõesti jõudnud vaadata, isegi mitte matte keerutada. Eks selle töö võtab ette kui järgmine kord masina juurde satub ja natuke põhjalikumalt asja ette võtab, tuleb veel pilte teha, aru pidada ja hakata vaikselt juppidele mõtlema.
Sisse istudes tekkis täielik nostalgiatunne, avar, hea väljavaatega ja mugavate istmetega koht kuhu istuda. Tekkis kohe tunne, et keeraks ainult võtit ja anna aga minna, aga mis tühja võtit ikka väänata.
Ainuke viga, et taga pole turvavöösid, turvalisuse mõttes peaks sinna mingisugused vööd paigaldama, et keegi tagaistuja mulle selga ei sõidaks ja mõnes kohas ka end paigal hoiaks. Samas annab turvavöö kindlustunde.
Aga tekkis küsimus, kui panna siia kere vahele W124 mootor koos kastiga, näiteks viiene manuaal.. Üks küsis mu käest küll 12k terve krempli eest, aga kindlasti saab ka odavamalt. Ehk siis palju sellega jama tuleb, milliseid dokumente tuleks eeldatavasti täita ja millist raha tuleb selle eest välja käia kui üldse midagi muud vahele tõsta kui W123 mootor. Ja selline küsimus ka, et kuna tegu on roolivõimuta autoga, siis kui loogiline see on, et ma saan ta roolivõimu peale ümber aretada (või olen ma täielik võhik ja ei näe võimust jälgegi, pagasnikus mingi tühi amordi moodi asi seisis, mis ilmselt roolivarraste külge käib)
Hetkel pean plaani, mis mootor, milliselt autolt ja kuidas kõik käima hakkab.
Keegi oli mootoriruumi installeerinud Fordi aknapesupaagi, huvitav milleks. Radikast oli ka ainult radikakork mälestuseks jäetud.
Kõige helgem saaga oleks mootorivahetusel, kus ma toon omale õlidoonori, vajalik masin on valmis ka vaadatud, ehk näkkab ja ei müüda varem ära. Vahetada tuleb kõvasti, mootor peale, kkast, sild ja osaline juhtmesüsteem. (Keegi oli ka pagasnikus massi väga huvitava koha peale pand)
Põhja alla pole tõesti jõudnud vaadata, isegi mitte matte keerutada. Eks selle töö võtab ette kui järgmine kord masina juurde satub ja natuke põhjalikumalt asja ette võtab, tuleb veel pilte teha, aru pidada ja hakata vaikselt juppidele mõtlema.
Sisse istudes tekkis täielik nostalgiatunne, avar, hea väljavaatega ja mugavate istmetega koht kuhu istuda. Tekkis kohe tunne, et keeraks ainult võtit ja anna aga minna, aga mis tühja võtit ikka väänata.
Ainuke viga, et taga pole turvavöösid, turvalisuse mõttes peaks sinna mingisugused vööd paigaldama, et keegi tagaistuja mulle selga ei sõidaks ja mõnes kohas ka end paigal hoiaks. Samas annab turvavöö kindlustunde.
Aga tekkis küsimus, kui panna siia kere vahele W124 mootor koos kastiga, näiteks viiene manuaal.. Üks küsis mu käest küll 12k terve krempli eest, aga kindlasti saab ka odavamalt. Ehk siis palju sellega jama tuleb, milliseid dokumente tuleks eeldatavasti täita ja millist raha tuleb selle eest välja käia kui üldse midagi muud vahele tõsta kui W123 mootor. Ja selline küsimus ka, et kuna tegu on roolivõimuta autoga, siis kui loogiline see on, et ma saan ta roolivõimu peale ümber aretada (või olen ma täielik võhik ja ei näe võimust jälgegi, pagasnikus mingi tühi amordi moodi asi seisis, mis ilmselt roolivarraste külge käib)