06-01-2010, 09:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-01-2010, 12:27 PM ja muutjaks oli canyondrift.)
Tervitused minu poolt mersuperele, oman ka sellest nädalast ühte mersut (kere küll hetkel), millele on plaanis käpp külge visata.
Autoks W123, foorumikaaslase "suusabaas" kere.
Natuke täpsemalt:
Registreerimismärk: 199AIB
Registreerimine Eestis: 13.07.1995
VIN: 12302010040992
Helesinine Sedaan, mis läbis 2008'dal aastal Korduvülevaatuse
Kere seisis pikka aega silmapiiril, kirjavahetus suusabaasiga venis ~2 kuud. Küll ei leidnud mina raha ja kui raha koos oli, siis ei saanud me kumbki leida vastavat kuupäeva kuna järele sõita. Nokk kinni, saba lahti efekt.
Sai räägitud asjad paika, et 01.04.10 on see kuupäev kuna järele saab sõita.
Neljanda hommikul panime asjad kokku, käru taha ja kütsime siis Tallinna poole lendu. Poole tee peal viskas küll bussil külje ette ja Aegviidus nägime poolt palgikoormat maas olevat. Kohale jõudes ei olnudki midagi muud, panime käed masinale külge ja lükkasime ta kõik viis meest kes seal olid selle kere treilerile lähemale ja siis kakkusime asja üles. Asi paigal, ajasin paberid paika ja koduteele. Järgmine päev seisis masin juba Lõuna-Eestis.
Mis mul plaanis on?
Ega ise ka hetkel ei tea veel niiväga, aga üks igapäevaliikur temast ka saab. Koht, kus teha on olemas, vajalikud tööriistad, vajalik nõunik ja kohtunik samamoodi, kes vahepeal ilmselt ka käe külge lööb.
Üks plaan on peaaegu et kindel, nimelt tuleb siia kurbade silmade taha üks traktori mootor, pole veel kindel, kas 2,4 või 3,0 aga 2.0 jääb vist väga jõuetuks.
Kere, olukord on enamvähem, mõnes kohas leidub roostet, näiteks kõige hullemini on seda paremal küljel. Ukse aluääred, koopaääred ja tüüpilised kohad on õnneks puutumata. Kunagi on masin saanud ülevärvitud alumist ringi. Kuna eeltööga oli vist natuke koonerdatud, siis pahtli kohad just kooruvad üles ja värv kõrvalistuja poole tagumiselt ukselt tuleb juba niisama maha. Kunagi on vist vahetatud esikoopaid. Parem karp tahab vahetamist ja kuskil pidi ka auk olema (põhja alla pole jõudnud veel piiluda)
Kere alumine pool tahab liivapaberit, roostesurma, pahtlit ja uut värvivärskendust. Pagasiluuk on ka ilmutanud end seestpoolt, aga õnneks veel läbiv pole ja saab jaole.
Kuna kapoti all valitseb veel tühjus, siis tuleb nüüd hakata mootorit otsima või veel parem doonorautot, millelt saab võtta kõik vajaliku ja õppida konstruktsiooni.
Sisu poolest on auto korralik, uksed käivad veel väga hästi, aga suurest seismisest pole ta õli saanud ja enamus asju käib väga kangelt. Näiteks ei taha ukselingid korralikult vahepeal tagasi minna ja esitulede lüliti oli esimest korda keerates nii kange, et mõtlesin juba et keeran puruks.
Sisu tõesti ei nagise, on puhas ja hoitud, parajalt mugav on sees ka istuda, iseasi see, et juhiistme seljatoe reguleerimiskruvi on ära murdunud.
Uste sees on suurematsorti kõlariaugud, nendega esialgu midagi peale ei hakka, kuigi tunduvad nad suhteliselt vales kohas.
Mis siin ikka, hetkel jätan masina seisma, enne kui mootorit kätte ei saa. Siis on hea sõita garaaži ja vajadulel välja, et oma ilmselt kauaks veniva projektiga midagi kinni ei hoiaks.
Rohkem pilte: http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/sets/914753
Väike küsimus ka siia juurde. Mis juhtub kui auto on seisnud ~2 aastat ilma kindlustuseta mitteliikuvana, leping peaks lõppema 1 aastaga kui poliisi vahepeal ei pikendata. Kas keegi teab midagi bensiin-diisliks saagast, et kui raske on teda hiljem dokumentidesse saada ja et ARK onud mind ümberehitusloaga piinama ei hakka.
Autoks W123, foorumikaaslase "suusabaas" kere.
Natuke täpsemalt:
Registreerimismärk: 199AIB
Registreerimine Eestis: 13.07.1995
VIN: 12302010040992
Helesinine Sedaan, mis läbis 2008'dal aastal Korduvülevaatuse
Kere seisis pikka aega silmapiiril, kirjavahetus suusabaasiga venis ~2 kuud. Küll ei leidnud mina raha ja kui raha koos oli, siis ei saanud me kumbki leida vastavat kuupäeva kuna järele sõita. Nokk kinni, saba lahti efekt.
Sai räägitud asjad paika, et 01.04.10 on see kuupäev kuna järele saab sõita.
Neljanda hommikul panime asjad kokku, käru taha ja kütsime siis Tallinna poole lendu. Poole tee peal viskas küll bussil külje ette ja Aegviidus nägime poolt palgikoormat maas olevat. Kohale jõudes ei olnudki midagi muud, panime käed masinale külge ja lükkasime ta kõik viis meest kes seal olid selle kere treilerile lähemale ja siis kakkusime asja üles. Asi paigal, ajasin paberid paika ja koduteele. Järgmine päev seisis masin juba Lõuna-Eestis.
Mis mul plaanis on?
Ega ise ka hetkel ei tea veel niiväga, aga üks igapäevaliikur temast ka saab. Koht, kus teha on olemas, vajalikud tööriistad, vajalik nõunik ja kohtunik samamoodi, kes vahepeal ilmselt ka käe külge lööb.
Üks plaan on peaaegu et kindel, nimelt tuleb siia kurbade silmade taha üks traktori mootor, pole veel kindel, kas 2,4 või 3,0 aga 2.0 jääb vist väga jõuetuks.
Kere, olukord on enamvähem, mõnes kohas leidub roostet, näiteks kõige hullemini on seda paremal küljel. Ukse aluääred, koopaääred ja tüüpilised kohad on õnneks puutumata. Kunagi on masin saanud ülevärvitud alumist ringi. Kuna eeltööga oli vist natuke koonerdatud, siis pahtli kohad just kooruvad üles ja värv kõrvalistuja poole tagumiselt ukselt tuleb juba niisama maha. Kunagi on vist vahetatud esikoopaid. Parem karp tahab vahetamist ja kuskil pidi ka auk olema (põhja alla pole jõudnud veel piiluda)
Kere alumine pool tahab liivapaberit, roostesurma, pahtlit ja uut värvivärskendust. Pagasiluuk on ka ilmutanud end seestpoolt, aga õnneks veel läbiv pole ja saab jaole.
Kuna kapoti all valitseb veel tühjus, siis tuleb nüüd hakata mootorit otsima või veel parem doonorautot, millelt saab võtta kõik vajaliku ja õppida konstruktsiooni.
Sisu poolest on auto korralik, uksed käivad veel väga hästi, aga suurest seismisest pole ta õli saanud ja enamus asju käib väga kangelt. Näiteks ei taha ukselingid korralikult vahepeal tagasi minna ja esitulede lüliti oli esimest korda keerates nii kange, et mõtlesin juba et keeran puruks.
Sisu tõesti ei nagise, on puhas ja hoitud, parajalt mugav on sees ka istuda, iseasi see, et juhiistme seljatoe reguleerimiskruvi on ära murdunud.
Uste sees on suurematsorti kõlariaugud, nendega esialgu midagi peale ei hakka, kuigi tunduvad nad suhteliselt vales kohas.
Mis siin ikka, hetkel jätan masina seisma, enne kui mootorit kätte ei saa. Siis on hea sõita garaaži ja vajadulel välja, et oma ilmselt kauaks veniva projektiga midagi kinni ei hoiaks.
Rohkem pilte: http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/sets/914753
Väike küsimus ka siia juurde. Mis juhtub kui auto on seisnud ~2 aastat ilma kindlustuseta mitteliikuvana, leping peaks lõppema 1 aastaga kui poliisi vahepeal ei pikendata. Kas keegi teab midagi bensiin-diisliks saagast, et kui raske on teda hiljem dokumentidesse saada ja et ARK onud mind ümberehitusloaga piinama ei hakka.