30-11-2009, 11:01 PM
Poolteist kuud sõidetud ja mõned asjad jälle paremaks saanud.
Käivituse parandamiseks vahetasin välja jagaja kaane, rootori ja küünlajuhtmed. Kaks esimest paistsid tegelikult suhteliselt OK olema. Peale vahetust hakkas kohe paremini käivituma ning minu meelest ka sõidab vaiksemalt. Seega sai käivitusprobleemi paremaks.
Päris ideaalne veel minu arust pole. Alguses ei saaks nagu kütet kätte või ei lähe kohe kõik silindrid järgi. Olen teistega rääkinud ja seda on peetud aktsepteeritavaks - et nii võib olla. Igatahes vahetan ka küünlad ära.
Kaan ja rootor said Bremi omad. Küünlajuhtmed said Tesla Silicone Resistive.
Mingi päev käisin ja ostsin ära kesk-konsooli tuled. Pikalt seisid autos. Ühel peol sai mainitud sõbrale, et ikka vahetamata. Ta võttis sõna sabast kinni ja läksime vahetama. Vahetus käis nii kiirelt, et vahepeal jõudsin ainult kaks lonksu õlut võtta. DIY rubriigis on kirjas, et ühe õlu jooksul peaks tehtud saama - tõesti, see ongi nii lihtne. Kõige raskem oli ära saada konsooli katet - see tahtis tirimist, aga käis ikkagi jõuga.
Panin tähele, et osad tuled olid kirka klaasiga ja osad hägusaga - ei tea, millised seal siis originaalis tegelikult on? Mina panin praegu kirkad, sest sellised anti Silberist.
Nüüd põlevad kõik tuled konsoolis. Vahetamist ootavad veel kellade tuled (pirnid tegelikult olemas, aga pole kellasid kätte saanud).
Käivituse parandamiseks vahetasin välja jagaja kaane, rootori ja küünlajuhtmed. Kaks esimest paistsid tegelikult suhteliselt OK olema. Peale vahetust hakkas kohe paremini käivituma ning minu meelest ka sõidab vaiksemalt. Seega sai käivitusprobleemi paremaks.
Päris ideaalne veel minu arust pole. Alguses ei saaks nagu kütet kätte või ei lähe kohe kõik silindrid järgi. Olen teistega rääkinud ja seda on peetud aktsepteeritavaks - et nii võib olla. Igatahes vahetan ka küünlad ära.
Kaan ja rootor said Bremi omad. Küünlajuhtmed said Tesla Silicone Resistive.
Mingi päev käisin ja ostsin ära kesk-konsooli tuled. Pikalt seisid autos. Ühel peol sai mainitud sõbrale, et ikka vahetamata. Ta võttis sõna sabast kinni ja läksime vahetama. Vahetus käis nii kiirelt, et vahepeal jõudsin ainult kaks lonksu õlut võtta. DIY rubriigis on kirjas, et ühe õlu jooksul peaks tehtud saama - tõesti, see ongi nii lihtne. Kõige raskem oli ära saada konsooli katet - see tahtis tirimist, aga käis ikkagi jõuga.
Panin tähele, et osad tuled olid kirka klaasiga ja osad hägusaga - ei tea, millised seal siis originaalis tegelikult on? Mina panin praegu kirkad, sest sellised anti Silberist.
Nüüd põlevad kõik tuled konsoolis. Vahetamist ootavad veel kellade tuled (pirnid tegelikult olemas, aga pole kellasid kätte saanud).