15-11-2009, 09:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-10-2011, 12:08 PM ja muutjaks oli Morheatus.)
Mercedez-Benz 190E
Eestis registreerisin 2008 august
Eesti teedel veerenud ümaralt 15 000 kilomeetrit
mootor 2.0 [87 kw - 90kw passis, targad märkisid, märkasin seda hiljem]
väljalase 89a
"difri ülekandearv" 3,46
allikas: http://www.baureihe201.de/W201/technik.htm
VIN WDB2010241F651007
Model 190 E AUSTRALIA
Chassis 2010241F651007
Engine 102962 10 233374
Transmission 717412 01 343016
Delivery date 18.07.89
Dealer Italy
Interior cloth black (061)
Paint metallic blue-black
allikas: http://old.mbclub.ru/mb/vin/?lng=eng
Lisad:
? käigukangi taga laekas oli võtme pesa, võtit kaasas polnud, südamik oli käigukasti jaoks (oletan, et käigukastilukk?)
+immo taoline asjandus (lülitist, süüdata saab, aga ei käivitu)
+konditsioneer
+2x el.aknad (esimesed)
+käetugi
+el.antenn (soss-sepa paigaldatud, tuleb seal leiutada kui päike kõrgemalt käima hakkab)
+parempoolne el.peegel (töötab korralikult)
+ABS
Oktoober 09 ülevaatus: [lubatud/oli]
CO 3500 / 0,968 [%]
CH 600 / 378 [ppm]
pidurid korras nagu norras
Puudused:
-Juhiistme (riie ootab vahetust või istmekatet)
-auto tahab pesta ja vahatamist, mootor tahaks ka pesu =)
--Itaaliast tulnud, leidub täkkeid, mõlk, põrkerauad kratsitud, esilaterna fiksaator läbi.
-osad lülitituled kustu
-tagumised peatoed puuduvad (istet otsib )
Tehtud:
*sillastend (lõppes ujumine 60-90 km/h juures)
*eesmised amordipuksid (sõiduomadused muutusid tuntavalt), uued amordikaitsmed
*Termostaat, salongiradikas, veepump vahetatud
*salongipuhur vahetatud (kojamees jäi erilisse asendisse, ei häiri)
*tungrauaaugud (rooste peletatud)
*R-käigu tulelüliti vahetatud (83a doonorilt 4-käiguselt sobis ka 5-sele)
*parempoolne pendelhoovapuks vahetatud
*kardaanileevendipadi vahetatud
*käigukastiõli ka vahetatud
*õhufiltrikaas roostet puhastatud, esialgu lakiga kaetud
*keskluku kõrvalistuja vaakummehhanism remonditud
*karbid, ja kõikvõimalikud kohad vahatatud, samuti akualus (roostetõrje)
*Konditsioneer täidetud
*põhjaalla veeväljajooksud puhastatud, logari tagused puhastatud (varsti tahab jälle surkima minekut-kevadel arvatavasti)
*Iluvõre timmitud (autopoe tegelane paigaldas valesti, tänu millele tuli ka roostega iluvõrekapotikruviaukude ümber tegeleda)
*audiokaabel taha veetud (ootab garaa
*Tulevikus hakkab juhipoolne pendelhoovapuks häält tegema (väliselt vana, kuid lubas kokkujooksu reguleerida)
*Juhipoolne alumine Sarniir (puks või asi) krigiseb, hetkel määrib ära, läheb vahetusse. (määre ei püsi sees...)
Eestis registreerisin 2008 august
Eesti teedel veerenud ümaralt 15 000 kilomeetrit
mootor 2.0 [87 kw - 90kw passis, targad märkisid, märkasin seda hiljem]
väljalase 89a
"difri ülekandearv" 3,46
allikas: http://www.baureihe201.de/W201/technik.htm
VIN WDB2010241F651007
Model 190 E AUSTRALIA
Chassis 2010241F651007
Engine 102962 10 233374
Transmission 717412 01 343016
Delivery date 18.07.89
Dealer Italy
Interior cloth black (061)
Paint metallic blue-black
allikas: http://old.mbclub.ru/mb/vin/?lng=eng
Lisad:
? käigukangi taga laekas oli võtme pesa, võtit kaasas polnud, südamik oli käigukasti jaoks (oletan, et käigukastilukk?)
+immo taoline asjandus (lülitist, süüdata saab, aga ei käivitu)
+konditsioneer
+2x el.aknad (esimesed)
+käetugi
+el.antenn (soss-sepa paigaldatud, tuleb seal leiutada kui päike kõrgemalt käima hakkab)
+parempoolne el.peegel (töötab korralikult)
+ABS
Oktoober 09 ülevaatus: [lubatud/oli]
CO 3500 / 0,968 [%]
CH 600 / 378 [ppm]
pidurid korras nagu norras
Puudused:
-Juhiistme (riie ootab vahetust või istmekatet)
-auto tahab pesta ja vahatamist, mootor tahaks ka pesu =)
--Itaaliast tulnud, leidub täkkeid, mõlk, põrkerauad kratsitud, esilaterna fiksaator läbi.
-osad lülitituled kustu
-tagumised peatoed puuduvad (istet otsib )
Tehtud:
*sillastend (lõppes ujumine 60-90 km/h juures)
*eesmised amordipuksid (sõiduomadused muutusid tuntavalt), uued amordikaitsmed
*Termostaat, salongiradikas, veepump vahetatud
*salongipuhur vahetatud (kojamees jäi erilisse asendisse, ei häiri)
*tungrauaaugud (rooste peletatud)
*R-käigu tulelüliti vahetatud (83a doonorilt 4-käiguselt sobis ka 5-sele)
*parempoolne pendelhoovapuks vahetatud
*kardaanileevendipadi vahetatud
*käigukastiõli ka vahetatud
*õhufiltrikaas roostet puhastatud, esialgu lakiga kaetud
*keskluku kõrvalistuja vaakummehhanism remonditud
*karbid, ja kõikvõimalikud kohad vahatatud, samuti akualus (roostetõrje)
*Konditsioneer täidetud
*põhjaalla veeväljajooksud puhastatud, logari tagused puhastatud (varsti tahab jälle surkima minekut-kevadel arvatavasti)
*Iluvõre timmitud (autopoe tegelane paigaldas valesti, tänu millele tuli ka roostega iluvõrekapotikruviaukude ümber tegeleda)
*audiokaabel taha veetud (ootab garaa
*Tulevikus hakkab juhipoolne pendelhoovapuks häält tegema (väliselt vana, kuid lubas kokkujooksu reguleerida)
*Juhipoolne alumine Sarniir (puks või asi) krigiseb, hetkel määrib ära, läheb vahetusse. (määre ei püsi sees...)