12-11-2009, 11:17 PM
Vahepeal on saanud natukene edasi nokitsetud. Suurte asjade tegemiseks on praegu jaks otsas – samas väikesed asjad vajavad ka tegemist.
Näiteks lasin tulekustuti kontrollida ja ostsin tõkiskingad. Kuna eesmärk on auto saada täielikult korda, siis ei saa needki puududa.
Vahetatud sai üks tagumine pidurituli, sest ta põles teisest tuhmimalt. Ma kohe kuidagi ei salli, kui asjad pole tasakaalus. Vahest naerdakse, et olen väike Monk.
Läksin ka reklaamiohvriks – käisin nimelt Silberauto sügiskampaania ülevaatusel. Minu poolest tegid nad, mis lubatud. Ühe MB austaja käest sain juba sugeda, et mis asja ma sinna ära kaotasin – tuleb teha ise või käia Kadaka Imre juures.
Tulemused:
Geneka laadimine: 13,8
Akutesti ei saanud teha – tuleb laadida ja uuesti teha.
Jahutusvedeliku külmumiskindlus: -20 C
Rehvi rõhk: 2,2
Rehvi mustri sügavus: 4
Lisaks avastati, et vahetada võiks tagumised piduri kettad ja klotsid, käigukasti õlivanni tihendi, parema roolivarda, paralleelvarda ja mootori padjad. Kuna mul läks kiireks seal kohapeal, siis ei jõunud pakkumist võtta, et mis see kõik massa võib
Tegelikult lootsin teada saada midagi ka tagasilla kolksu kohta, aga väitsid, et logari tõttu ei näinud midagi.
Seega tee püha tõeni ehk korras Mersuni on veel pikk.
Näiteks lasin tulekustuti kontrollida ja ostsin tõkiskingad. Kuna eesmärk on auto saada täielikult korda, siis ei saa needki puududa.
Vahetatud sai üks tagumine pidurituli, sest ta põles teisest tuhmimalt. Ma kohe kuidagi ei salli, kui asjad pole tasakaalus. Vahest naerdakse, et olen väike Monk.
Läksin ka reklaamiohvriks – käisin nimelt Silberauto sügiskampaania ülevaatusel. Minu poolest tegid nad, mis lubatud. Ühe MB austaja käest sain juba sugeda, et mis asja ma sinna ära kaotasin – tuleb teha ise või käia Kadaka Imre juures.
Tulemused:
Geneka laadimine: 13,8
Akutesti ei saanud teha – tuleb laadida ja uuesti teha.
Jahutusvedeliku külmumiskindlus: -20 C
Rehvi rõhk: 2,2
Rehvi mustri sügavus: 4
Lisaks avastati, et vahetada võiks tagumised piduri kettad ja klotsid, käigukasti õlivanni tihendi, parema roolivarda, paralleelvarda ja mootori padjad. Kuna mul läks kiireks seal kohapeal, siis ei jõunud pakkumist võtta, et mis see kõik massa võib
Tegelikult lootsin teada saada midagi ka tagasilla kolksu kohta, aga väitsid, et logari tõttu ei näinud midagi.
Seega tee püha tõeni ehk korras Mersuni on veel pikk.