02-11-2009, 01:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-08-2016, 08:21 AM ja muutjaks oli Mondos.)
Mark: Mercedes-Benz 300 CE
Väljalaskeaasta: 1990
Läbisõit: 285 000
Võimsus: 132 kW
Mootori valem: 3.0 R6
Sisu: beež riidesisu (cloth cream beige 065)
Värv: Punane (almandine red metallic 512)
Esmane tarne: 20.08.1990
Algne müüja: S & G KHE (Schoemperlein & Gast), karlsruhe (364)
Eestis alates: 2006 (~60 000 km)
Minu käes alates: 27.09.2009
Lisavarustus: konditsioneer, roolivõimendi, kesklukustus, ABS pidurid, 2x elektrilised akende tõstukid, katuseluuk (elektriline), MB valuveljed (15 ja 16), signalisatsioon (mahuanduriga), elektrilised soojendusega välispeeglid, 2x istmesoojendused, originaal stereo, esiklaasi soojendus, esimesed udutuled, iluliistud salongis (puitdekoor), nahkkattega rool, peatoed tagaistmetel, tulede korrektor, peatoed esiistmetel, käetugi ees, käetugi taga, veluurpolster, 1x peeglid päikesesirmides, kõlarid, tagaklaasi soojendus, kohtvalgustid, turvavöö kelnerid töötavad, Alcantaraga kaetud armatuur (roheline) ja keskkonsool (hele beež).
Muud: Autos on olnud ka MB originaal GSM telefon. Salongis olev toru on alles, aga GSM jaam on välja võetud. Kui kellelgi vedeleb GSM jaam, siis võib mulle märku anda.
Lisaks on puudu kindalaeka sisu. See on välja võetud ja ära kadunud. Panin siin foorumisse ka kuulutuse, aga keegi ei ole pakkunud.
Veel: Eelmine omanik on katnud armatuuri ja keskkonsooli ilusa kattega. Lisaks on armatuur all altpoolt kaetud mitme kihi klaasriidega ja pigimatiga, et vähendada kõlaritest tulevat vibratsiooni. Auto on vaikne küll.
Esialgsed vead: Eelmine omanik väitis, et tema käes on masin väga hästi töötanud ja midagi pole vahetada vaja olnud. Tavaliselt tähendab see seda, et uuel omanikul tuleb siis vahetama hakata ja nii läkski.
Tartus autot proovimas käies ei olnud kuulda sillas mingit lokus. Kui jõudsin Tallinna, siis läks nagu sepitöökoda nii ees kui taga lahti. Välja tuli ka nii külmalt kui soojalt käivitumise probleem. Tagasillast oli näha õli leket. Ette oli hoiatatud, jahutusvedelikku tuleb pidevalt peale valada.
Kohe vahetatud jupid:
1. Mootori õli
2. Õlifilter
3. Õhufilter
4. Automaatkasti õli
5. Filter
6. Pingutusrull
7. Kütusefilter (3 erinevat)
8. Jahutusvedeliku lõdvik (oli jalgratta siselohv, mis lasi läbi)
9. Veepump
10. Kütuse pumba relee
11. Sarniirid
12. Stabilisaatori puksid
13. Tagasilla rõngastihend ja õli
Lisaks sai vahetatud ka esiklaas. Seal oli paremalt vasakule jooksev pragu ja veel üks juhi silmadekohal. Kõrvalistuja juures oli osaliselt kere küljest lahti. Klaas läks ees võttes lausa pooleks. Panin roheka klaasi koos rohelise ribaga üleval. Vahetasin kohe ka kojamehe.
Kerel paar rooste kohta, aga midagi läbivat pole. Üks juhi poolses klaasi ülaserveas ja teine pagasi luugi ja tagatule vahel.
Paigaldatud on taha logarid.
Arvestades kõiki töid, siis kuu aega oli auto remondis ja peaaegu teine hind tuli juurde. See oli ikka väga pikk kuu.
Plaanid: Plaanis on veel korda teha tagasilla kolksumine, käivitusprobleem ja millalgi vahetada esitulede klaasid.
Tagasilla kolks tuleb kuidagi kurvis keerates ja just linnasõidul üle nende asfaldisse vajunud rööbaste sõites.
Käivitusprobleem on kõige tõsisem alles jäänud probleem. Külmalt tuleb käiata ja kui läheb, siis tundub nagu iga silinder tuleb iseajal järgi kuni saavutatakse normaalne töörütm. Soojalt käivitades läheb tööle, kuid siis kukuvad tuurid kohe alla ja hakkab puterdama nagu kõik silindrid ei töötaks. Mõned sekundid puterdab ja lõpuks saavutab normaalse töörütmi. Tühikäigul seistes teeb vahest nagu tühja löögi vahele. Küünlaid vaadates paistsid korras olema. Plaan on vahetada jagaja ja küünlajuhtmed, kuigi eelmine omanik väitis, et ta on neid vahetanud mõnda aega tagasi.
Üks esitule klaas on kiviauguga ja teine täkkega ning üldse on nad kuidagi tuhmid.
Üldiselt on plaanis hoida autot pidevalt korras ja säilitada pikalt. Kaugem eesmärk on 0 km ette saada ;-). Praegu kasutan autot igapäevaselt tööl käimiseks ja muudeks üksi-sõitudeks. Ikkagi kaheukseline ju. Viieukseline pereauto Golf Variant tundus overkill.
Muljed: Millegi nii mõnusaga pole mina roolis sõitnud. Esimesel päeval sõites tööle ei söendanud õigest teeotsast ära keerata vaid panin kohe läbi linna. Lihtsalt nautisin sõitmist ja mootori häält.
Minule riidesisu meeldib, sest tundub soojem. Plaanis ka talvel kasutada ja on mõnusam sisse istuda.
Maanteel sõites ühest küljest on tunne nagu lendaks, teisest küljes on tunne, et oled kindlalt maapeal. Samas linnasõidul on tegemist väga rahuliku olemisega. Vaikselt kulged, annad teed ja mõnuled rahus – las teised tõmblevad. Ma ju tean, et kui ma tahaks ja vajutaks, siis poleks teistel lootust.
Väljalaskeaasta: 1990
Läbisõit: 285 000
Võimsus: 132 kW
Mootori valem: 3.0 R6
Sisu: beež riidesisu (cloth cream beige 065)
Värv: Punane (almandine red metallic 512)
Esmane tarne: 20.08.1990
Algne müüja: S & G KHE (Schoemperlein & Gast), karlsruhe (364)
Eestis alates: 2006 (~60 000 km)
Minu käes alates: 27.09.2009
Lisavarustus: konditsioneer, roolivõimendi, kesklukustus, ABS pidurid, 2x elektrilised akende tõstukid, katuseluuk (elektriline), MB valuveljed (15 ja 16), signalisatsioon (mahuanduriga), elektrilised soojendusega välispeeglid, 2x istmesoojendused, originaal stereo, esiklaasi soojendus, esimesed udutuled, iluliistud salongis (puitdekoor), nahkkattega rool, peatoed tagaistmetel, tulede korrektor, peatoed esiistmetel, käetugi ees, käetugi taga, veluurpolster, 1x peeglid päikesesirmides, kõlarid, tagaklaasi soojendus, kohtvalgustid, turvavöö kelnerid töötavad, Alcantaraga kaetud armatuur (roheline) ja keskkonsool (hele beež).
Muud: Autos on olnud ka MB originaal GSM telefon. Salongis olev toru on alles, aga GSM jaam on välja võetud. Kui kellelgi vedeleb GSM jaam, siis võib mulle märku anda.
Lisaks on puudu kindalaeka sisu. See on välja võetud ja ära kadunud. Panin siin foorumisse ka kuulutuse, aga keegi ei ole pakkunud.
Veel: Eelmine omanik on katnud armatuuri ja keskkonsooli ilusa kattega. Lisaks on armatuur all altpoolt kaetud mitme kihi klaasriidega ja pigimatiga, et vähendada kõlaritest tulevat vibratsiooni. Auto on vaikne küll.
Esialgsed vead: Eelmine omanik väitis, et tema käes on masin väga hästi töötanud ja midagi pole vahetada vaja olnud. Tavaliselt tähendab see seda, et uuel omanikul tuleb siis vahetama hakata ja nii läkski.
Tartus autot proovimas käies ei olnud kuulda sillas mingit lokus. Kui jõudsin Tallinna, siis läks nagu sepitöökoda nii ees kui taga lahti. Välja tuli ka nii külmalt kui soojalt käivitumise probleem. Tagasillast oli näha õli leket. Ette oli hoiatatud, jahutusvedelikku tuleb pidevalt peale valada.
Kohe vahetatud jupid:
1. Mootori õli
2. Õlifilter
3. Õhufilter
4. Automaatkasti õli
5. Filter
6. Pingutusrull
7. Kütusefilter (3 erinevat)
8. Jahutusvedeliku lõdvik (oli jalgratta siselohv, mis lasi läbi)
9. Veepump
10. Kütuse pumba relee
11. Sarniirid
12. Stabilisaatori puksid
13. Tagasilla rõngastihend ja õli
Lisaks sai vahetatud ka esiklaas. Seal oli paremalt vasakule jooksev pragu ja veel üks juhi silmadekohal. Kõrvalistuja juures oli osaliselt kere küljest lahti. Klaas läks ees võttes lausa pooleks. Panin roheka klaasi koos rohelise ribaga üleval. Vahetasin kohe ka kojamehe.
Kerel paar rooste kohta, aga midagi läbivat pole. Üks juhi poolses klaasi ülaserveas ja teine pagasi luugi ja tagatule vahel.
Paigaldatud on taha logarid.
Arvestades kõiki töid, siis kuu aega oli auto remondis ja peaaegu teine hind tuli juurde. See oli ikka väga pikk kuu.
Plaanid: Plaanis on veel korda teha tagasilla kolksumine, käivitusprobleem ja millalgi vahetada esitulede klaasid.
Tagasilla kolks tuleb kuidagi kurvis keerates ja just linnasõidul üle nende asfaldisse vajunud rööbaste sõites.
Käivitusprobleem on kõige tõsisem alles jäänud probleem. Külmalt tuleb käiata ja kui läheb, siis tundub nagu iga silinder tuleb iseajal järgi kuni saavutatakse normaalne töörütm. Soojalt käivitades läheb tööle, kuid siis kukuvad tuurid kohe alla ja hakkab puterdama nagu kõik silindrid ei töötaks. Mõned sekundid puterdab ja lõpuks saavutab normaalse töörütmi. Tühikäigul seistes teeb vahest nagu tühja löögi vahele. Küünlaid vaadates paistsid korras olema. Plaan on vahetada jagaja ja küünlajuhtmed, kuigi eelmine omanik väitis, et ta on neid vahetanud mõnda aega tagasi.
Üks esitule klaas on kiviauguga ja teine täkkega ning üldse on nad kuidagi tuhmid.
Üldiselt on plaanis hoida autot pidevalt korras ja säilitada pikalt. Kaugem eesmärk on 0 km ette saada ;-). Praegu kasutan autot igapäevaselt tööl käimiseks ja muudeks üksi-sõitudeks. Ikkagi kaheukseline ju. Viieukseline pereauto Golf Variant tundus overkill.
Muljed: Millegi nii mõnusaga pole mina roolis sõitnud. Esimesel päeval sõites tööle ei söendanud õigest teeotsast ära keerata vaid panin kohe läbi linna. Lihtsalt nautisin sõitmist ja mootori häält.
Minule riidesisu meeldib, sest tundub soojem. Plaanis ka talvel kasutada ja on mõnusam sisse istuda.
Maanteel sõites ühest küljest on tunne nagu lendaks, teisest küljes on tunne, et oled kindlalt maapeal. Samas linnasõidul on tegemist väga rahuliku olemisega. Vaikselt kulged, annad teed ja mõnuled rahus – las teised tõmblevad. Ma ju tean, et kui ma tahaks ja vajutaks, siis poleks teistel lootust.