18-10-2009, 12:52 PM
Pole ammu midagi asjalikku siia kirjutada olnud, kasutan autot endiselt igapäevaselt ja mõned veakesed aeg-ajalt piinavad, kuid alla ta ei anna. Paar nädalat tagasi hakkas ilmselt vasak tagarattalaager korra häält tegema, kartsin juba, et on lõpp sellel asjal käes. Aga peale seda pole anomaalsust enam täheldanud.. kuid karta on, et varsti on selle vahetuse aeg käes. Karbuss tahaks endiselt timmimist, kuid Tallinnas on koolipäevad nii nõmedad ja pikad, et ei leia nende kõrvalt aega kuhugi auto viia ja lasta see paika panna. Ja kui on aega, siis pole viitsimist ja vastupidi. Lähiajal on kohustus osta alla uus sumbuti esimene pool, sest parandamist see enam vastu ei võta, mida me paberist ikka keevitame. Ja samas on ka endiselt väike idee temast lahti saada, kuid erinevalt aasta esimesest poolest, ei ole kellelgi isegi huvi tema vastu olnud. MaSu ilmselt mõjub, kes ikka sellist kütuseröövlit endale tahab. Positiivse poole pealt on muidugi hea see, et esisild sai mõned uued jubinad ja ootab veel paari jubina vahetust, ning lõpuks sai ka korralik muusikasüsteem autosse paigaldatud, mis veel lähiajal saab sutsu upgrade. Vingelt ajab tigedaks vedrustuse vahetamine sellele konkreetsel mudelil, ostsin uued vedrud ette alla, mis tohutult kergitasid nina.. ei aidanud isegi ühe kaare maha lõikamine. Ennem oli ikka pepu mõnusalt kikkis ja nina madalam, kuid nüüd kisub asi vastupidi minema. Ressursside paranedes mõtlen mingi sõjaplaani välja ja võtan midagi ette. Samas tervitaks siis neid töömehi, kes enne värvimist veel viimase eeltöö ära tegid, parempoolne esitiib ratta tagant, liistu kohapealt hakkab juba käest ära kiskuma. Seegi rebane tuleks sealt ära kaotada. Lisakulutus jälle. Muidu on viks masin, kütet armastab tohutult, aaga selle eest viib ka kohale.