14-10-2009, 10:37 AM
Rolz Kirjutas:Mina kõrgsurvediisleid (CDI nende seas) masuudipressideks ei loe....
Tahmafilter - ehe näide on Sulle Tallink taksod - kõik käivad seda kordamööda üksteise järel stabiilselt vahetamas Revalis (oli Tallinki viga/kokkuhoiu poliitika - mitte tellida taksovariandid - ilma filtrita).
Konsulaadi auto - linnavahel edasi tagasi hommikust hommikuni...
Tahmafilter ei pea vastu ka siinses "kvaliteetkütuses".
Ei ole Vene kütust tannkinud ühte korda, piisavalt palju ja väga rahul...
Soome, Rootsi, Norra (hind tõsine absurd muidugi), Venemaa - olen kõik ära proovinud ja ei ole mõtet seletama hakata, mida teeb mootori töötoon, küttekulu, edasiminek.... Läti/Leedu kohta isiklikud kogemused puuduvad....
Masuudipressis just ei tunne vahet, kuna sealse surve juures (nagu ka madala kompressiooni juures ei tunne bensiinimootoritel nii suurt vahet kui kõrgema kompressiooniga mootorite juures) ei tunne kütuse vahet, CDI (ja teised kõrgsurvediislid) on just ülitundlikud kvaliteedi juures.
Saksa tehas on ka MB puhul öelnud, et miks on siin jamad CDI pihustitega, on see, et pihustite otsad ei ole ette nähtud pestud kütuse jaoks ja see happaeline pesujääk söövitab nad läbi.
Tagasi teemasse, sellise hinna eest oleksin ilmselt võtja 1000L mahuti.
Kui Sa teemagaga kursis oled, siis ilmselt tead, et VW ning Audi tahmafiltritega ONGI VÄGA SUURI PROBLEEME, ernevalt Mercedese mudelitest. Siin on ilmselt küsimus ka Eestis viletsas küttes mis millegi pärast TAPAB VW ning Audi ära kuid Mb jätab terveks.
Nagu Sa tead siis mina Silberautos ei tööta kuid väga lähedalseisev isik küll - tahmafiltritega on väga vähe probleeme Eesti (Mercedese) autodel. Seda kas konsul sõidab lühikest või pikka otsa ma ei oska öelda, kuid filter on pidevalt umbes ja mootor avariis (otsene põhjus on VENEMAA küte mitte lühike või pikk sõit).
Kusjuures Venemaa küttel on suurem väävli sisaldus (minu teada) ja Mercedes keelab/ei soovita seda teatud õlidega koos kasutada - mitte sellepärast et ta kohe mootorit kahjustaks vaid kahjustab ÕLI ning pikast õlivahetuse intervallist tuleb seejuures loobuda. See kehtib 229.31 ning 229.51 õlide puhul (tõsi need on mõeldud tahmafiltriga sõidukitele kuid võib ka tava CDIl kasutada).
Siin avalikult rääkides võiks ma maksuameti peale võtta - kõik mis Eestis paaki valatakse peab olema aktsiis makstud