Väike turu uuring - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz Eesti Klubi (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=1) +--- Foorum: Vaba teema (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=16) +--- Teema: Väike turu uuring (/showthread.php?tid=14865) |
Väike turu uuring - Diisel666 - 13-10-2009 Tere tere mersupere Mind huvitab huvi valge diiselkütuse vastu Tartus. Diisel on pärit Venemaalt. Kel huvi andke aga märku. Kommentaarid vene diisli kohta oleks liigsed. Kui tunnete et peate midagi teema välist ütlema siis palun tehke selle kohta uus teema. Tänud RE: Väike turu uuring - hents99 - 13-10-2009 Diisel666 Kirjutas:Tere tere mersupere Miks peaks uue teema tegema, kui keegi tahab diisli kohta arvamust avaldada? Pigem võiksid oma foorumi teha, kuhu postitada ei ole võimalik. Mis su posti mõte üldse on? Müüd, ostad ? Mis hinnaga, mis kogustes? RE: Väike turu uuring - siimruz - 13-10-2009 huvitab ka hind??? RE: Väike turu uuring - tartman - 13-10-2009 mis hind? min-max kogus? RE: Väike turu uuring - Diisel666 - 13-10-2009 hents99 Kirjutas:Diisel666 Kirjutas:Tere tere mersupere Tänan märkuse eest! Hind kõigi eelduste kohaselt 11 ja min kogus 20l. Uurin, sest ei ole kindel kas mul tasub Tartusse vedada. RE: Väike turu uuring - Rolz - 13-10-2009 Ikkagi mainin ära, vene diisel (vähemalt Narva-St. Peterburg liinil) on oluliselt parem kui siinne, seda on hetkest tunda, kus sellel diislil on määrimisomadused olemas.... Ja mismoodi üle-andmine käib? Oma nõudega Tartusse või tuled oma nõudega Tallinna? 11kr/L on hea hind. RE: Väike turu uuring - Diisel666 - 13-10-2009 Rolz Kirjutas:Ikkagi mainin ära, vene diisel (vähemalt Narva-St. Peterburg liinil) on oluliselt parem kui siinne, seda on hetkest tunda, kus sellel diislil on määrimisomadused olemas....Nii konkreetseks ei soovi veel minna kahjuks, sest pisi probleemid veel lahendamata(nagu näiteks ladustamine Tartus). Kui leian piisavalt potentsiaalseid huvilisi, siis hakkan asjaga tõsisemalt tegelema. Lõuna-Eesti turg hakkab ammenduma, sest konkurents tihe Kõigi huvilistega võtan kindlasti tulevikus ühendust PM-i kaudu. RE: Väike turu uuring - R129 - 13-10-2009 Võibolla kõrva järgi tundub parem, aga Venemaale näiteks ei müüda ühtegi diisel-tahmafiltriga autot. Silberis käib üks Peterburi konsulaadi oma - arvake ära mitu korda filter umbes on olnud. Aga noh paljudel meil siis tahmafiltriga autod on - ilmselt mitte väga paljudel, aga lihtsalt info mõttes räägin. Vanasee masuudipressi võib muidugi sellist kütet sisse valada. RE: Väike turu uuring - Nustu826 - 13-10-2009 Aga suurema koguse puhul saad äkki ka transporti pakkuda... Asun muidu Paide ligidal ja korraga saaks koju võtta kuni 1000l kütust. ise vedades muidu kuskil 100 - 200l kaupa... Aga huvi on olemas... RE: Väike turu uuring - Rolz - 13-10-2009 R129 Kirjutas:Võibolla kõrva järgi tundub parem, aga Venemaale näiteks ei müüda ühtegi diisel-tahmafiltriga autot. Silberis käib üks Peterburi konsulaadi oma - arvake ära mitu korda filter umbes on olnud. Aga noh paljudel meil siis tahmafiltriga autod on - ilmselt mitte väga paljudel, aga lihtsalt info mõttes räägin. Vanasee masuudipressi võib muidugi sellist kütet sisse valada. Mina kõrgsurvediisleid (CDI nende seas) masuudipressideks ei loe.... Tahmafilter - ehe näide on Sulle Tallink taksod - kõik käivad seda kordamööda üksteise järel stabiilselt vahetamas Revalis (oli Tallinki viga/kokkuhoiu poliitika - mitte tellida taksovariandid - ilma filtrita). Konsulaadi auto - linnavahel edasi tagasi hommikust hommikuni... Tahmafilter ei pea vastu ka siinses "kvaliteetkütuses". Ei ole Vene kütust tannkinud ühte korda, piisavalt palju ja väga rahul... Soome, Rootsi, Norra (hind tõsine absurd muidugi), Venemaa - olen kõik ära proovinud ja ei ole mõtet seletama hakata, mida teeb mootori töötoon, küttekulu, edasiminek.... Läti/Leedu kohta isiklikud kogemused puuduvad.... Masuudipressis just ei tunne vahet, kuna sealse surve juures (nagu ka madala kompressiooni juures ei tunne bensiinimootoritel nii suurt vahet kui kõrgema kompressiooniga mootorite juures) ei tunne kütuse vahet, CDI (ja teised kõrgsurvediislid) on just ülitundlikud kvaliteedi juures. Saksa tehas on ka MB puhul öelnud, et miks on siin jamad CDI pihustitega, on see, et pihustite otsad ei ole ette nähtud pestud kütuse jaoks ja see happaeline pesujääk söövitab nad läbi. Tagasi teemasse, sellise hinna eest oleksin ilmselt võtja 1000L mahuti. RE: Väike turu uuring - anto123 - 13-10-2009 kas sa siis tallina/pärnu kantis kah tegeled?? kuna uurid lõuna eesti turgu?? äki saab mujalgi kaupa teha?? RE: Väike turu uuring - Diisel666 - 13-10-2009 Ma niisama mainin, et tegu ei ole kahjuks müügi kuulutusega vaid nõudluse välja selgitamisega. Kõigi huvi üles näidanud kasutajatega võtan PM-i kaudu ühendust. RE: Väike turu uuring - Karl - 13-10-2009 Hort Autos oli suvel uus ML, mis oli just tulnud Venest ja seal tankinud. See mis tema summutist TÜHIKÄIGUL välja tuli........... ei kommentaari.... P.S. Ma ei ürtia väita, et kogu Venes müüdav diisel on rämps või superhea, kuid väga kõikuva kvaliteediga tundub küll olema. RE: Väike turu uuring - ralak - 13-10-2009 Oleksin ka kindel huviline, 100-120L kaupa korraga oleks võimalik tankida. RE: Väike turu uuring - sm. pelle - 13-10-2009 Btw mul just isa käis venemaal ja üks mis tähele pani, et uued diislid suitsesid üsna kõvasti seal aga noh see suitsemine võib olla ka muudest teguritest tingitud. RE: Väike turu uuring - python - 13-10-2009 Kas igasugu kütuse ja auto dok. ost-müük on foorumis õige koht? RE: Väike turu uuring - Diisel666 - 13-10-2009 python Kirjutas: Kas igasugu kütuse ja auto dok. ost-müük on foorumis õige koht?Kus siis õige koht on? RE: Väike turu uuring - R129 - 14-10-2009 Rolz Kirjutas:Mina kõrgsurvediisleid (CDI nende seas) masuudipressideks ei loe.... Kui Sa teemagaga kursis oled, siis ilmselt tead, et VW ning Audi tahmafiltritega ONGI VÄGA SUURI PROBLEEME, ernevalt Mercedese mudelitest. Siin on ilmselt küsimus ka Eestis viletsas küttes mis millegi pärast TAPAB VW ning Audi ära kuid Mb jätab terveks. Nagu Sa tead siis mina Silberautos ei tööta kuid väga lähedalseisev isik küll - tahmafiltritega on väga vähe probleeme Eesti (Mercedese) autodel. Seda kas konsul sõidab lühikest või pikka otsa ma ei oska öelda, kuid filter on pidevalt umbes ja mootor avariis (otsene põhjus on VENEMAA küte mitte lühike või pikk sõit). Kusjuures Venemaa küttel on suurem väävli sisaldus (minu teada) ja Mercedes keelab/ei soovita seda teatud õlidega koos kasutada - mitte sellepärast et ta kohe mootorit kahjustaks vaid kahjustab ÕLI ning pikast õlivahetuse intervallist tuleb seejuures loobuda. See kehtib 229.31 ning 229.51 õlide puhul (tõsi need on mõeldud tahmafiltriga sõidukitele kuid võib ka tava CDIl kasutada). Siin avalikult rääkides võiks ma maksuameti peale võtta - kõik mis Eestis paaki valatakse peab olema aktsiis makstud RE: Väike turu uuring - kpokyc - 14-10-2009 Diisel666 Kirjutas:Tere tere mersupere Mis tanklast hakkad kütust tooma? Kui Lukoili tankladest, siis oleksin ka kindel klient Tallinnas RE: Väike turu uuring - priis - 14-10-2009 R129 Kirjutas:Siin avalikult rääkides võiks ma maksuameti peale võtta - kõik mis Eestis paaki valatakse peab olema aktsiis makstud tre! ma siin loen ja motlen samuti, et vaga julgelt soovitakse siin teemale tuli otsa votta, sest ilmselgelt ei ole voimaik legaalselt sellise hinnaga myya. foorumlased avaldavad siin soovi tonni kaupa kytet hankida ja ma ei kujuta hasti ette, et kuidas ja kui kaua neid tehingud labi viia onnestuks... miks ma arvan et see siin niisama jutuks jaabki terv, |